اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سراوان:

فلسفه نهایی نهضت امام حسین(ع) زدودن زنگارهای تحریف از دین بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سراوان گفت: فلسفه اصلی نهضت امام حسین(ع) «احیای فرهنگ اسلام اصیل و ناب محمدی(ص) و زدودن زنگارهای تحریف‎ و بدعت‎ از دین جدّشان» بود.

فلسفه نهایی نهضت امام حسین(ع) زدودن زنگارهای تحریف از دین بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، حجت‌الاسلام احمد جهان‌تیغ ضمن برشمردن ویژگی‌های بارز و اهمیت واقعه عاشورا در طول تاریخ، اظهار داشت: در بطن عاشورا برای ما درس‌های فراوانی نهفته است و برای اینکه بتوانیم عمق آن مصیبت را درک کنیم باید خودمان را در آن صحنه فرض کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سراوان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) عوامل عقب نشینی یاران امام حسین(ع) را دو عامل مهم برشمرد و اذعان داشت: دنیا طلبی و شهوت رانی از مهم‌ترین دلایلی بود که جامعه در آن زمان همگام و هم‌پای با سید الشهدا(ع) پیش نرفت و جز گروهی اندک سایر افراد عقب نشینی کردند.

وی یادآور شد: فلسفه اصلی و نهایی نهضت آن حضرت را می‎توان در یک هدف جا‎مع و کلّی یعنی «احیای فرهنگ اسلام اصیل و ناب محمدی(ص) و زدودن زنگارهای تحریف‎ و بدعت‎ از دین جدّشان» خلاصه کرد‎.

انتهای پیام/75004/ح/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول