اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان چهارمحال و بختیاری

مراسم بزرگداشت مرحوم عسکراولادی در شهرکرد برگزار شد

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی گفت: مراسم بزرگداشت مرحوم عسکراولادی صبح امروز با حضور مردم و مسئولان چهارمحال و بختیاری در حسینیه اعظم شهرکرد برگزار شد.

مراسم بزرگداشت مرحوم عسکراولادی در شهرکرد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ابوالقاسم رستگار صبح امروز در مراسم بزرگداشت مرحوم حبیب‌الله عسکراولادی در حسینیه اعظم شهرکرد اظهار داشت: این مرحوم مجاهدی صادق و یار وفادار و معتمد امام و رهبری بود که عمر با برکت ایشان یکسره در خدمت اسلام و بر پایه استقرار نظام اسلامی سپری شد.

وی افزود: مرحوم عسکراولادی در تاسیس و مدیریت نهاد مقدس کمیته امداد حضرت امام خمینی با دستور بنیانگذار انقلاب اسلامی نقش موثری داشت و شبانه‌روز برای اهتمام به امور مستضعفان و محرومان از آرمان‌های جمهوری اسلامی تلاش کرد.

رستگار با بیان اینکه مرحوم عسکراولادی در کنار حجم زیاد فعالیت کارگشایی مادی، محرومان را فراموش نکرد، گفت: ایجاد اشتغال، رشد علمی و فرهنگی مستضعفان و خانواده بزرگ محرومان مرتبط با این نهاد مقدس، همان اموری بود که وی را شاد می‌کرد.

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی ادامه داد: مراسم بزرگداشت مرحوم حبیب‌الله عسکراولادی به همت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری و حزب مؤتلفه اسلامی این استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس مراسم بزرگداشت مرحوم عسکراولادی با حضور مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی و جمع کثیری از مردم شهیدپرور شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/68006/ر20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول