اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امشب بعد از نماز مغرب و عشاء

مراسم بزرگداشت مرحوم عسکراولادی در اراک برگزار می‌شود

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی از برگزاری مراسم بزرگداشت مرحوم حاج حبیب‌الله عسکراولادی در مسجد سیدهای اراک خبر داد.

مراسم بزرگداشت مرحوم عسکراولادی در اراک برگزار می‌شود

نادر مقدسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مراسم بزرگداشت مرحوم حاج حبیب‌الله عسکراولادی امشب بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور جمعی از مسئولان، سیاسیون و مردم ولایت‌مدار استان در مسجد سیدهای اراک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مراسم بزرگداشت مرحوم حبیب‌الله عسکراولادی دبیر کل فقید جبهه پیروان خط امام و رهبری و موسس و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی امشب با حضور قشرهای مختلف مردم برگزار می‌شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه حبیب‌الله عسکراولادی عمر خود را در راه برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی سپری کرد، خاطرنشان ساخت: وی استاد اخلاق برای همه ما بود که در طول دوران حیاتش دین خود را نسبت به انقلاب و نظام اسلامی ادا کرد.

مقدسی افزود: مرحوم عسکراولادی از ذخایر بزرگ انقلاب اسلامی و استاد اخلاق و منش انسانی بود.

وی تصریح کرد: عسکراولادی در دوران انقلاب اسلامی و پس از آن شخصیت انقلابی و بی‌نظیری بود و در توده‌های عظیم مردم نفوذ و تاثیر بسزایی داشت.

انتهای پیام/87001/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول