اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان خبر داد

متلاشی شدن باند تهیه و توزیع تریاک در رشت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از متلاشی شدن باند تهیه و توزیع تریاک با کشف 10 کیلوگرم از این ماده مخدر در رشت خبر داد.

متلاشی شدن باند تهیه و توزیع تریاک در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید رسول صمدی پیش از ظهر امروز در نشست انتظامی استان گزارشی از روند فعالیت پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان را ارائه کرد.

وی مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر را از اهداف و فعالیت مهم این پلیس دانست و اظهار کرد: با کار فشرده پلیسی یک باند تهیه و توزیع تریاک در رشت شناسایی و مبارزه با آن در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با تصریح بر اینکه با انجام کارهای پلیسی اعضای اصلی این باند شناسایی شدند، خاطرنشان کرد: در این تحقیقات مشخص شد که دو نفر از اعضای باند قصد دارند مقدار قابل توجهی مواد مخدر را به گیلان حمل و توزیع کنند.

وی ادامه داد: بررسی‌های حاصله نشان داد که دو نفر از قاچاقچیان اصلی باند مذکور با دو دستگاه خودروی سمند از گیلان خارج شدند و قصد انتقال مواد مخدر از اصفهان به این استان را دارند.

به گفته صمدی، ماموران پس از چند روز انتظار متوجه شدند که یکی از این دو قاچاقچی با یک دستگاه خودروی پراید و قاچاقچی دیگر به همراه شخص دیگر با یک دستگاه خودروی سمند به صورت اسکورت وارد گیلان شدند.

وی با بیان اینکه گروه‌های عملیاتی قبل از هرگونه فعل و انفعال این قاچاقچیان را در انحصار خود قرار دادند، یادآور شد: پلیس با رعایت اصول ایمنی خودروهای آنها را توقیف و دو سرنشین آن را دستگیر کردند.

این مسئول اضافه کرد: گروه‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودروی پراید مقدار 10 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل سپر خودرو جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

وی از دستگیری سه نفر از اعضای باند مذکور خبر داد و متذکر شد: این متهمان با تشکیل پرونده به مقام‌های قضایی معرفی شدند.

صمدی هدف مهم پلیس مبارزه با مواد مخدر را برخورد با قاچاقچیان ذکر کرد و یادآور شد: پلیس مبارزه با مواد مخدر از هیچ تلاشی در زمینه برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر فروگذار نمی‌کند.

انتهای پیام/84001/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول