اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 7 ماهه امسال صورت گرفت

کشف 280 کیلو انواع مواد مخدر در شهرستان ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: بیش از 280 کیلو انواع مواد مخدر در هفت ماهه امسال در شهرستان ملایر کشف و ضبط شده است.

کشف 280 کیلو انواع مواد مخدر در شهرستان ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، ابراهیم سعیدی ظهر امروز در شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به اقدامات نیروی انتظامی در راستای مبارزه با مواد مخدر در شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مهمترین  اولویت‌های نیروی انتظامی مبارزه با مواد مخدر است.

وی با بیان اینکه بیش از 280 کیلو انواع مواد مخدر در هفت ماهه امسال در شهرستان کشف و ضبط شده است گفت: این مواد شامل، تریاک، هروئین، حشیش و ... بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر ابراز داشت: این میزان کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 571 درصد رشد دارد در حالی که میزان کشفیات سال گذشته در این مدت 41 کیلو 857 گرم بوده است.

وی تصریح کرد: در مهر ماه امسال آمار کشفیات مواد مخدر در شهرستان نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

سعیدی از رشد 11 درصدی آمار دستگیرشدگان مواد مخدر در ملایر در هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در این مدت 561 نفر دستگیر شدند.

وی این افراد را شامل خرده فروش، قاچاقچی عمده، توزیع کننده، تولیدکننده و ... برشمرد و خواستار همکاری بیشتر مردم دراین زمینه با نیروی انتظامی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از انجام 82 مرحله طرح پاکسازی مناطق آلوده در شهرستان توسط نیروی انتظامی در هفت ماهه امسال خبر داد و اظهار داشت: این رقم نیز نسبت به مشابه سال گذشته 41 درصد افزایش نشان می‌دهد.

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار ملایر نیز به اینکه شناخت در ممانعت از اعتیاد حرف اول را می‌زند عنوان داشت: هر اندازه شناخت بیشتر باشد با این موضوع نیز منطقی برخورد می‌شود.

محمدقاسم عبدلی هدف از پایلوت شدن یک شهرستان را ایجاد تنفر عمومی از مواد مخدر برشمرد و ابراز داشت: هر زمان مردم شاهد تبلیغات و آموزش در خصوص آثار سوء اعتیاد باشند تنفر از این ماده افیونی در آنها به وجود می‌آید.

وی تصریح کرد: ماه محرم فرصت مناسبی برای توزیع بروشورهای و بسته‌های فرهنگی در بین دستجات و هیئات در مساجد است که در این زمینه ادارات فرهنگی و سازمان تبلیغات می‌توانند اقدامات لازم را داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جلسات پیشگیری و جلسات آموزشی در ملایر شروع شده که در حوزه تبلیغات و برگزاری کلاس‌ها در دانشگاه، مساجد، تربیت بدنی، ارشاد، آموزش و پرورش، شوراها، اصناف و سایر دستگاه‌های دیگر تاثیرگذار است.

انتهای پیام/89013/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول