اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 5 اصفهان خبر داد

راه‌اندازی آب‌نمای تصادفی سپاهان‌شهر با 900 میلیون تومان اعتبار

شهردار منطقه 5 اصفهان گفت: راه‌اندازی آب‌نمای تصادفی سپاهان‌شهر از پروژه‌های مهم شهرداری منطقه 5 محسوب می‌شود و براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، این پروژه با 900 میلیون تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

راه‌اندازی آب‌نمای تصادفی سپاهان‌شهر با 900 میلیون تومان اعتبار

حمیدرضا عصار‌زادگان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه آب‌نمای تصادفی سپاهان‌شهر در زمینی به مساحت 900 مترمربع در پارک سپاهان‌شهر راه‌اندازی می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر این پروژه 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی اضافه کرد: در ابتدا و در برآورد‌های اولیه حدود 600 میلیون تومان اعتبار برای اجرا و بهره‌برداری از آب‌‌نمای تصادفی سپاهان‌شهر پیش‌بینی شده بود، اما به دنبال تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی ایجاد شده، میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه افزایش یافت.

شهردار منطقه 5 اصفهان با تاکید بر اینکه راه‌اندازی آب‌نمای تصادفی سپاهان‌شهر از پروژه‌های مهم شهرداری منطقه پنج محسوب می‌شود و براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، این پروژه با 900 میلیون تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی سبب شد که 300 میلیون تومان دیگر برای اجرای این پروژه تامین شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پروژه آب‌نمای تصادفی سپاهان‌شهر در مرحله اصلاح بودجه قرار دارد، ادامه داد: البته هم‌زمان با اصلاح بودجه برای تأمین اعتبارات مورد نیاز پروژه آب‌نمای تصادفی سپاهان‌شهر، مراحل اجرایی این پروژه نیز انجام می‌شود.

عصار‌زادگان با اشاره به اینکه پروژه آب‌نمای تصادفی سپاهان‌شهر تا پایان امسال تکمیل می‌شود و برای استفاده در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد، تاکید کرد: پیش‌بینی می‌شود که سازه‌های چادری در آب‌نمای تصادفی سپاهان‌شهر نیز راه‌اندازی شود و اجرای این سازه‌ها به 25 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر هنوز اعتبارات مورد نیاز برای اجرای ساز‌های چادری در آب‌نمای تصادفی سپاهان‌شهر تأمین نشده است، افزود: همچنین پیش‌بینی شده است که 320 LED برای نور‌پردازی آب‌نمای تصادفی سپاهان‌شهر نصب شود.

انتهای پیام/63004/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول