اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز:

پروژه‌های اجرایی در کرج باید پیوست فرهنگی و زیست محیطی داشته باشند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: پروژه‌های اجرایی در کرج باید پیوست فرهنگی و زیست محیطی داشته باشند.

پروژه‌های اجرایی در کرج باید پیوست فرهنگی و زیست محیطی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجید سریزدی عصر امروز در اولین همایش شهرسازی استان البرز که به منظور روز جهانی شهرسازی برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های استانداری برای اجرای پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی داشتن پیوست فرهنگی و زیست محیطی است.

وی ادامه داد: اگر پروژه‌های طرح شده دارای این دو پیوست نباشند قابل اجرا نخواهند بود.

این مسئول با بیان اینکه مسئولان در دستگاه‌های مختلف استان البرز باید برای اجرای پروژه‌های خود پیوست فرهنگی را بیش از هر چیزی مد نظر قرار دهند، افزود: فرهنگ از مهمترین عناصر تشکیل‌دهنده پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز تأکید کرد: پروژه‌هایی که در استان البرز اجرایی شده، بدون این پیوست‌ها است لذا از این پس پروژه‌های عمرانی که به شورای فنی استان البرز ارجاع می‌شوند باید دارای پیوست فرهنگی باشند.

سریزدی تأکید کرد: با اجرای این طرح امیدواریم بتوانیم بسیاری از خلاهای علمی و آکادمیک موجود در طرح‌ها را پر کرده و زمینه توجه عملیاتی به مباحث فرهنگی در پروژه‌های عمرانی را ایجاد کنیم.

در ادامه این همایش، معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرج نیز طی سخنانی ساماندهی اصول شهرسازی فعلی را خواستار شد و گفت: باید با به‌کارگیری علم شهرسازی ساماندهی اساسی را در این باره انجام دهیم.

احدالله احمدی‌پرگو عنوان کرد: شهرسازی علمی است که با در نظر گرفتن نیازهای جامعه شهری انجام شده و مشکلات ساختاری شهر را مرتفع می‌کند.

وی در پایان به تعامل مثبت نظام مهندسی و شهرداری کرج اشاره کرد و اظهار داشت: نتیجه این تعاملات سبب ارتقای سطح شهر در عرصه‌های مختلف می‌شود.

انتهای پیام/2302/ذ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول