اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 6 ماهه نخست امسال صورت گرفت

ارائه آموزش‌های بخش صنعت به 398هزار نفرساعت در مرکز شهید رجایی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: طی 6 ماهه نخست امسال آموزش‌های بخش صنعت به حدود 398 هزار نفرساعت در مرکز شهید رجایی اصفهان ارائه شده است.

ارائه آموزش‌های بخش صنعت به 398هزار نفرساعت در مرکز شهید رجایی

ابوطالب جلالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ضرورت رشد و توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در تمام مناطق اظهار کرد: با مقایسه نسبت جمعیت شهرستان‌های استان و حجم عملکرد هر مرکز در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، انتظار می‌رود که شهرستان‌های اصفهان، کاشان و خمینی‌شهر با برخورداری از بالا‌ترین جمعیت بیشترین سهم را در ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در هر خوشه داشته باشند.

وی با بیان اینکه طی 6 ماهه نخست امسال آموزش‌های بخش صنعت به حدود 398 هزار نفرساعت در مرکز شهید رجایی اصفهان ارائه شده است، ادامه داد: طی 6 ماهه نخست امسال مرکز شهید رجایی اصفهان بزرگترین مجری آموزش‌های فنی و صنعتی، مرکز شهید به عنوان دومین مرکز بزرگ شهرستان اصفهان و مرکز کاشان بالا‌ترین عملکرد را در خوشه صنعت داشته‌اند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان تصریح کرد: این مراکز نه تنها به دلیل برخورداری از جمعیت بالا‌تر در منطقه، بلکه به دلیل داشتن کارگاه‌های آموزشی بیشتر و فنی به عنوان فعال‌ترین مراکز استان در آموزش‌های صنعتی هستند.

وی به عملکرد مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان در خوشه خدمات اشاره کرد و افزود: طی 6 ماهه نخست امسال مرکز شهید بهشتی اصفهان به دلیل تعدد رشته‌های خدماتی در کارگاه‌های آموزشی زیر‌ مجموعه خود برای نا‌بینایان، نا‌شنوایان، کودکان عقب مانده ذهنی، زندانیان و شعبه شهری خوراسگان بالا‌ترین عملکرد را در خوشه خدمات داشته است.

جلالی تاکید کرد: مراکز خمین‌‌شهر و هتلداری اصفهان نیز پس از مرکز شهید بهشتی اصفهان بالا‌ترین عملکرد را در خوشه خدمات به خود اختصاص داده‌اند.

وی اضافه کرد: در خوشه کشاورزی نیز مرکز صنایع غذایی و کشاورزی اصفهان با توجه به ماهیت آموزش‌های این مراکز که تخصصی کشاورزی هستند و در کنار آن مرکز کاشان به عنوان دومین شهرستان پر‌جمعیت استان در این خوشه کشاورزی فعالیت داشته‌اند. مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با بیان اینکه مرکز دهاقان به عنوان سومین مرکزی بوده که در زمینه آموزش‌های رشته‌های کشاورزی فعالیت بیشتری داشته است، گفت: با توجه به اهمیت و رونق کشاورزی در این شهرستان چنین استقبالی از آموزش‌های کشاورزی دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/63004/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول