اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر:

تیم هسته‌ای ایران موافق مواضع رهبری حرکت کرده است

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: هر چند که به غرب نباید خوش‌بین بود ولی تیم هسته‌ای موافق مواضع رهبری حرکت کرده و باید به آنها خسته نباشید گفت.

تیم هسته‌ای ایران موافق مواضع رهبری حرکت کرده است

محمود خدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: امروز همه آزادی‌خواهان و دوستان انقلاب در سراسر جهان به خوبی می‌دانند که خوی استکباری آمریکا نه تنها تغییری نکرده است بلکه درنده‌تر و وحشی‌تر از گذشته شده است.

وی گفت: عملکرد آمریکا و ریزه‌واران وی یعنی دول غربی در عراق، افغانستان و بحرین دلیل محکمی است که آمریکا نمی‌خواهد دست از تجاوز استعماری خود بر دول و ملل جهان خصوصاً مردم مسلمان بردارد و تا زمانی که این منطق در مجلس سنا و کنگره و دولت آمریکا حکم‌فرماست مذاکرات هیچ نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت.

خدری در ادامه افزود: امروز بسیار جالب و جای بحث است کسانی که خود عامل اصلی فتنه سال 88 بودند و کشور در سال 88 به آشوب کشیدند و باعث شهید شدن بعضی از هموطنان شدند امروز کاسه داغ‌تر از آش شده و شعار رابطه با آمریکا مطرح می‌کنند با گذری کوتاه به عملکرد آنها می‌توان به خوبی تشخیص داد که اینها بیشتر به دنبال نتایج جناحی و تشکیلاتی خود هستند تا مردم ایران اسلامی، چراکه حدود 15 سال پیش همین افراد در شعار مرگ بر آمریکا پیشقدم‌تر از بقیه و با زبانی دو آتشه بودند و اکنون چرا تغییر موضع داده‌اند خدا می‌داند.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر مذاکرات تیم هسته‌ای کشورمان در اجلاس 1+5 را مثبت ارزیابی کرد و تصریح کرد: هر چند که به غرب نباید خوش‌بین بود ولی تیم هسته‌ای موافق مواضع رهبری حرکت کرده و باید به آنها خسته نباشید گفت.

خدری در ادامه افزود: ملت مسلمان ایران می‌دانند که کشور ما هم در سال 82 و هم امسال در اجلاس نیویورک حسن نیت خود را به نحو احسن نشان داده و آنچه که لازمه یک دیپلماسی و رابطه با غرب بوده بیان کرده و حالا نوبت غرب است که اعتمادسازی کند.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی باشکوه 13 آبان ماه امسال که با‌‌شکوه‌تر و عظیم‌تر از سال‌های قبل توسط مردم ولایتمدار ایران اسلامی برگزار شد به جهانیان و نظام سلطه و استکبار نشان داد که فتنه‌ها و خرابکاری‌های آنها در کشور را در طول سال‌های انقلاب از یاد نبرده و امیدی هم به آمریکا و ریزه‌خواران آنها نداشته و نخواهند داشت.

خدری گفت: با وجود همه مشکلات و فشارهایی که امروز بر اساس تحریم‌های غرب بر کشور وجود دارد مردم ایران در تمام صحنه و مناسبت‌های انقلاب حضور فعال داشته و دارند و این مسئولان هستند که باید قدر و منزلت این مردم ولایت‌مدار را بدانند که به قول حضرت امام (ره) مردم ولی نعمت ما هستند.

معاون حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر در ارتباط با تاخیر انتخاب استاندار بوشهر افزود: انتخاب استاندار حق دولت اعتدال و تدبیر است ولی ما عقیده داریم استاندار حتماً نیروی بومی متعهد و متخصص و کارآمد باشد البته نیرویی بومی که از آزمون‌های انقلاب تاکنون سربلند بیرون آمده باشد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول