اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی وزارت جهاد کشاورزی صورت گرفت

اختصاص 36 میلیارد تومان برای خرید ماشین‌آلات کشاورزی در همدان

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 36 میلیارد تومان از سوی وزارت جهاد کشاورزی، برای خرید ماشین‌آلات کشاورزی در همدان خبر داد.

اختصاص 36 میلیارد تومان برای خرید ماشین‌آلات کشاورزی در همدان

ابراهیم کارخانه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان توجه به بخش کشاورزی را یکی از ضروریات دانست و افزود: خودکفایی اقتصادی و تأمین غذای یک جامعه به صورت مستقل از رهگذر توجه به بخش کشاورزی میسر می‌شود.

وی تجهیز بخش کشاورزی به علوم و فنون روز و تکنولوژی پیشرفته را در تقویت این بخش مهم دانست و بر لزوم توجه به این اصل مهم و ضروری تأکید کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در همین راستا وزارت جهاد کشاورزی مبلغ 750 میلیارد تومان خط اعتباری برای مکانیزاسیون بخش کشاورزی اختصاص داده است.

وی با اشاره به برگزاری یک نشست کاری با وزیر جهاد کشاورزی گفت: در این نشست، مباحثی چون کمبود ماشین‌آلات کشاورزی در همدان را متذکر شدم که وزیر جهاد کشاورزی در راستای حل این مشکل دستوراتی را صادر کرد.

کارخانه‌ای افزود: در همین راستا قرار شد 36 میلیارد تومان از مبلغ اختصاص یافته از سوی وزارت جهاد کشاورزی، برای خرید ماشین‌آلات کشاورزی در همدان تخصیص یابد.

وی با بیان اینکه این میزان، از طریق تسهیلات بانکی در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد، اضافه کرد: این سهمیه از سوی بانک کشاورزی در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: سهمیه اختصاص یافته به استان شامل 27 دستگاه کمباین و 519 دستگاه تراکتور است.

وی در پایان سخنانش تأکید کرد: از 519 دستگاه تراکتور، 389 دستگاه آن متوسط و 130 دستگاه آن نیمه‌سنگین است.

انتهای پیام/89002/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول