اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون آب و کشاورزی مجلس خبر داد

اختصاص خط اعتباری 325 میلیاردی به توسعه مکانیزاسیون کشاورزی مازندران

عضو کمیسیون آب و کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: خط اعتباری توسعه مکانیزاسیون کشاورزی در مازندران با اعتبار معادل 325 میلیارد و 500 میلیون ریال از طریق بانک عامل کشاورزی اختصاص یافت.

اختصاص خط اعتباری 325 میلیاردی به توسعه مکانیزاسیون کشاورزی مازندران

حسین نیازآذری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: یکی از سیاست‌های مهم و زیربنایی در راستای تحقق اهداف توسعه پایدار بخش کشاورزی، رسیدن به خودکفایی و ارتقای کمی و کیفی تولید محصولات کشاورزی و همچنین کاهش ضایعات در مرحله کاشت، داشت و برداشت است.

وی افزود: توسعه مکانیزاسیون کشاورزی و انجام به‌ موقع عملیات کشاورزی هم در همین راستاست.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای تحقق این امر مهم، با پیگیری‌های کمیسیون کشاورزی و وزیر کشاورزی، خط اعتباری توسعه مکانیزاسیون کشاورزی در مازندران با اعتبار معادل 325 میلیارد و 500 میلیون ریال از طریق بانک عامل کشاورزی اختصاص یافت، گفت: این تسهیلات به متقاضیان خرید ماشین‌آلات کشاورزی، کمباین و تراکتور متوسط در سطح استان پرداخت می‌شود.

عضو کمیسیون آب و کشاورزی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این مبلغ از طریق جهاد کشاورزی استان در شهرستان‌ها توزیع می‌شود تا به امر مکانیزاسیون اختصاص یابد.

انتهای پیام/86007/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول