اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور اراضی استان سمنان خبر داد

موافقت با واگذاری بیش از 194 هکتار از اراضی در سمنان

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از موافقت با واگذاری بیش از 194 هکتار از اراضی ملی در دومین جلسه کمیسیون طرح‎های غیرکشاورزی در سال جاری خبر داد.

موافقت با واگذاری بیش از 194 هکتار از اراضی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، جعفر مرادی‎حقیقی امروز گفت: دومین جلسه کمیسیون طرح‎های غیرکشاورزی برای رسیدگی به 16 فقره پرونده مربوط به متقاضیان درخواست اراضی ملی برای اجرای طرح‎های صنعتی، خدماتی و طرح‎های غیرکشاورزی در استان سمنان تشکیل و برای آن‎ها تصمیم‎گیری شد.

وی بیان کرد: بعد از بررسی درخواست‎ها و اعلام نظرات اعضا با واگذاری اراضی ملی مورد درخواست تعداد شش فقره از پرونده‎های مطرح شده موافقت شد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: همچنین موافقت با یک پرونده برای انتقال قطعی سند عرصه به مساحت 30 هزار متر مربع که طرح آن به بهره‎برداری رسیده بود، از دیگر گروه مصوبات جلسه فوق بود.

مرادی‎حقیقی افزود: در این جلسه برای سایر پرونده‎ها تصمیماتی از قبیل تعیین میزان اجاره، تمدید قرارداد اجاره، بررسی و ارزیابی اتخاذ شد.

انتهای پیام/2249/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول