اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید هیئت اسکیت استان قم خبر داد

تلاش برای تقویت توان مالی اسکیت قم / راه اندازی هیئت اسکیت در شهرهای تابعه

رئیس جدید هیئت اسکیت استان قم از تلاش برای تقویت توان مالی اسکیت قم و راه‌اندازی هیئت اسکیت در شهرهای تابعه قم خبر داد.

تلاش برای تقویت توان مالی اسکیت قم / راه اندازی هیئت اسکیت در شهرهای تابعه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد حسنی عصر امروز در مجمع انتخابات هیئت اسکیت استان قم که به انتخاب وی به عنوان رئیس جدید این هیئت برای مدت چهار سال آینده انجامید، اظهار داشت: در طول سه ماه دوران سرپرستی هیئت اسکیت قم تعداد 12 جلسه برای پیشبرد اهداف پیش‌بینی شده در این رشته ورزشی برگزار شده و یک جلسه تخصصی نیز با معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان دایر شده است.

وی ادامه داد: ما در یکی از مهم‌ترین برنامه های خود برای آینده اسکیت قم در نظر داریم که نخستین دوره دانش افزایی مربیان بخش بانوان اسکیت قم را برگزار کنیم، چراکه در قسمت بانوان فعالیت آنچنان زیادی صورت نگرفته در حالی که ما بانوان فعال و توانمندی در این رشته داریم.

رئیس جدید هیئت اسکیت استان قم، توجه به بخش همگانی اسکیت را مورد تاکید و اولویت امور آینده هیئت اسکیت قم قرار دارد و بیان داشت: ما در تلاش برای توسعه اسکیت در قم و جذب علاقمندان و طرفداران این رشته که البته تعداد زیادی هم هستند، بخش همگانی را بیشتر تقویت خواهیم کرد.

حسنی افزود: ارتقای سطح فنی و دانش مربیان فعال در این رشته که در امر آموزش اسکیت کار می‌کنند نیز در اولویت فعالیت‌های هیئت اسکیت در چهار سال آینده قرار دارد تا انشاالله با تشکیل یک هیئت رئیسه قوی کارها را به خوبی پیش ببریم.

وی یادآور شد: ما سعی می‌کنیم ارتباط خوب و مناسبی با آموزش و پرورش استان داشته باشیم تا هم از ظرفیت غنی و ظرفیت بسیار خوبی که در بین نوجوانان و جوانان دانش آموزش وجود دارد و هم از توان و دانش مربیان ورزش این نهاد بزرگ آموزشی و پرورشی به خوبی برای توسعه اسکیت قم بهره ببریم.

رئیس جدید هیئت اسکیت استان قم ابراز داشت: ایجاد پایگاه قهرمانی اکسیت که نخستین کار ما خواهد بود را در اولویت گذاشته‌ایم چون به دنبال استعدادیابی از این طریق هستیم و می‌خواهیم در تعامل بسیار جدی با صدا و سیما و تمام رسانه‌ها اسکیت را بیشتر به جمع مردم ببریم و فرهنگ سازی کنیم.

حسنی بر تعامل با شهرداری قم برای استفاده از ظرفیت پارک‌ها، فضاهای سبز و بوستان‌ها به منظور توسعه ورزش اسکیت تأکید کرد و متذکر شد: در روزهای تعطیل ویژه برنامه های مناسبی برای این منظور در نظر خواهیم گرفت تا بخش همگانی آن فعالیت پویاتری داشته باشد.

وی، یکی از مهم‌ترین بخش‌های فعالیت هیئت خود در آینده نزدیک را تلاش برای جذب حامیان مالی قوی و مناسب برای تقویت توان مالی این هیئت عنوان کرد و افزود: حضور مداوم در لیگ و مسابقات قهرمانی کشور و نظارت بر راه اندازی و چگونگی فعالیت باشگاه‌های ورزشی اسکیت و همچنین تلاش برای گرفتن میزبانی رقابت‌های مهمی کشوری همراه با تاسیس هیئت اسکیت شهرهای تابعه جزو مهمترین موارد فعالیت ما در این چهار سال خواهد بود.

انتهای پیام/78002/ذ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول