اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روستای اناردین

ساختمان تعاونی دهیاران گهرباران میاندرود افتتاح شد

ساختمان تعاونی دهیاران بخش گهرباران میاندرود در روستای اناردین این بخش به بهره‌برداری رسید.

ساختمان تعاونی دهیاران گهرباران میاندرود افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، ساختمان تعاونی دهیاران بخش گهرباران این شهرستان عصر امروز در روستای اناردین این بخش به بهره‌برداری رسید.

این ساختمان به عنوان یکی از نخستین ادارات بخش گهرباران در  دو طبقه با بیش از 100 متر زیربنا به بهره‌برداری رسید.

رئیس تعاونی دهیاران بخش گهرباران در این مراسم در مورد اهداف تاسیس و زمینه‌های فعالیت تعاونی دهیاران بخش گهرباران اظهار داشت: توانمند‌سازی دهیاران برنامه‌ریزی برای شکوفایی ظرفیت‌های روستایی، نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز خارج از بافت، ایجاد مراکز پایدار گردشگری با توجه به بیش از 9 هزار متر ساحل بکر، برنامه‌ریزی برای جذب و مشارکت با سرمایه‌گذاران متقاضی اجرای طرح‌های گردشگری از جمله اهداف ماست.

سلمان حمیدی‌تبار درباره اجرای طرح‌های هادی روستایی توزیع بذر و سموم کشاورزی بیمه این محصولات راهنمایی و ثبت‌نام کشاورزان در سامانه سوخت ایجاد کارگاه ساخت مصنوعات بتونی بلوک تیرچه‌بلوک جدول آماده و غیره برای پیمانکاران همچنین ارائه مشاوره‌های کشاورزی دامداری و باغداری برای اهالی بخش را از دیگر اهداف و زمینه‌های فعالیت این تعاونی در مازندران دانست.

این مسئول فعالیت در زمینه آب‌بندان‌ها همکاری با بنیاد مسکن و سازمان جهاد کشاورزی همچنین اداره شیلات را نیز در همین زمینه مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: تولید محصولات عمده کشاورزی و باغی و وجود مرغداری‌های سنتی و مدرن از جمله ظرفیت‌های موجود در این بخش است.

دفتر تعاونی دهیاران بخش گهرباران میاندرود واقع در روبه‌روی پمپ بنزین روستای اناردین به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فارس، بخش گهرباران در مازندران شامل 22 روستا و جمعیت 16 هزار نفر از جمله مراکز مهم تولید محصولات دامی باغی و کشاورزی همچنین دارای زمینه بسیار مساعد در بخش گردشگری و توریسم است.

انتهای پیام/86021/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول