اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل خبر داد

زورخانه علی‌‌بن‌ ابی‌طالب(ع) میزبان سوگواران حسینی

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری مراسم عزاداران حسینی توسط ورزشکاران در زورخانه علی‌‌بن‌ ابی‌طالب(ع) در روز 25 آبان‌ماه خبر داد.

زورخانه علی‌‌بن‌ ابی‌طالب(ع) میزبان سوگواران حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج عصر امروز در جلسه امور فرهنگی و ستاد اقامه نماز اردبیل اظهار داشت: آیین عزاداری جامعه ورزش 25 آبان ماه همزمان با سومین روز شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) در محل زورخانه حضرت علی‌بن ابی‌طالب(ع) برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم با حضور پرشور جوانان ورزشکار، مربیان، داوران، قهرمانان و پیشکسوتان برگزار می‌شود.

پازاج خاطرنشان کرد: در این مراسم ورزشکاران پس از اقامه نماز جماعت با مداحی محمد باقر منصوری و کیوان افتخاری به عزاداری و سوگواری می‌پردازند و همچنین حجت‌الاسلام نوری در مورد فلسفه قیام عاشورا به سخنرانی می‌پردازد.

این مسئول اضافه کرد: این مراسم با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران، هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای، هیئت ورزش‌های همگانی، اداره ورزش و جوانان شهرستان، ستاد اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر اداره‌کل، 25 آبان‌ماه ساعت 18 در محل زورخانه علی‌بن ابی‌طالب برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ‌علاوه بر این مراسم هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری ورزشکاران روزهای تاسوعا و عاشورا در اجتماع باشکوه اردبیلی‌ها حضور پیدا کرده و در سوگ سیدالشهدا (ع) شرکت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان به روحیه پهلوانی، تقوا و دینداری ورزشکاران به عنوان محبان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و عاشقان آل عبا اشاره کرد و گفت: ورزشکاران در هر برهه و آوردگاه ورزشی، پهلوانی و قهرمانی سعی کردند با توسل به اهل بیت عصمت و طهارت زمینه یک حرکت دین‌مدارانه و ارزشمند را فراهم آورده و عشق و علاقه به اهل بیت عصمت و طهارت و دلدادگی خود را نشان دهند.

انتهای پیام/62003/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول