اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار امیری:

برخی به بهانه تولید، سعی در تصاحب اراضی ملی را دارند

سردار امیری با اشاره به برخی تعرضات که در منابع طبیعی کهگیلویه بویراحمد رخ می‌دهد، گفت: کاملا مشخص است که برخی بیشتر به دنبال تصاحب اراضی ملی هستند و کمترین دغدغه‌ای برای تولید و ایجاد اشتغال ندارند.

برخی به بهانه تولید، سعی در تصاحب اراضی ملی را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار یونس امیری ظهر امروز در کارگاه زیست بوم‌های شکننده و در معرض خطر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت‌های بالای کهگیلویه و بویراحمد در زمینه منابع طبیعی اظهار داشت: این استان ظرفیت‌های بالایی در بخش‌های مختلف دارد که باید با برنامه‌ریزی دقیق از آنها به نحو مطلوب و البته به گونه‌ای که باعث ضرر جدی به محیط زیست نشود بهره برد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: باید در زمینه استفاده از این منابع خدادادی به سمتی حرکت کنیم که هم استان در مسیر توسعه قرار بگیرد و هم زیاده‌روی و تعرض به محیط زیست و منابع طبیعی انجام نگیرد.

سردار امیری تعرضات متعدد به محیط زیست را موجب شکننده شدن محیط زیست دانست و افزود: اگر همه ما محیط زیست خود را خوب بشناسیم و به اهمیت آن واقف باشیم این مسائل صورت نمی‌گیرد.

وی عنوان کرد: متاسفانه همه ما اهمیت چندانی برای محیط زیست قائل نیستیم و خطرات جدی که محیط زیست ما را تهدید می‌کند ناشی از همین مسئله است.

فرمانده سپاه فتح با تاکید بر لزوم آگاهی بخش در زمینه حفاظت از محیط زیست خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید به صورت جدی در این مسئله وارد شوند و جامعه را به سمت آگاهی در این زمینه سوق دهند.

سردار امیری با اشاره به برخی تعرضات که در منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد رخ می‌دهد، تصریح کرد: کاملا مشخص است که برخی بیشتر به دنبال تصاحب اراضی ملی هستند و کمترین دغدغه‌ای برای تولید و ایجاد اشتغال ندارند.

وی افزود: اگر قرار شد از اراضی ملی برای تاسیس کارخانه و کارگاه واگذار شود باید از اراضی و مراتع لخت و بایر را واگذار کرد تا جنگل‌های استان نابود نشوند.

انتهای پیام/82008/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول