اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اصفهان:

اثبات امامت و حاکمیت به عنوان بالا‌ترین معروف است

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: اثبات امامت و حاکمیت و مبارزه با سلطه‌گران به عنوان بالا‌ترین معروف تلقی می‌شود.

اثبات امامت و حاکمیت به عنوان بالا‌ترین معروف است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام شیخ عبدالجواد عبداللهی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر با بیان اینکه موضوع امر به معروف و نهی از منکر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و این موضوع همواره باید پیگیری شود، اظهار کرد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، ستاد  احیاء است و نه ستاد امر به معروف و نهی از منکر.

وی با اشاره به اینکه افراد فعال در این ستاد مانند تمام مردم یک وظیفه فردی به عهده دارند، اضافه کرد: تمام مردم باید در راستای ارشاد و امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه تلاش کنند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان تصریح کرد: این ستاد در تمام ادارات، تشکل‌ها و مجموعه‌های موجود در سطح شهر شورا‌های احیای امر به معروف و نهی از منکر را راه‌اندازی می‌کند.

وی به ضرورت توجه به تذکر لسانی در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه اشاره کرد و ادامه داد: تمام مردم باید در مواجهه با گناهان با تذکر لسانی نسبت به احیای امر به معروف و نهی از منکر اقدام کنند.

عبداللهی با بیان اینکه مبارزه با گناهان عملی و جرائم مشهود، وظیفه نیروی انتظامی است، تأکید کرد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در زمان مواجه شدن با این جرائم تنها می‌تواند نسبت به گزارش این جرائم به نیروی انتظامی اقدام کند.

وی به ضرورت توجه به معروفات اشاره کرد و بیان داشت: اثبات امامت و حاکمیت و مبارزه با سلطه‌گران به عنوان بالا‌ترین معروف تلقی می‌شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با تأکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر راه انبیاء و روش صالحین است، گفت: اعضای شورای شهر باید به وظیفه دینی و اجتماعی خود در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه اداره شهر به عهده شهرداری است، اظهار کرد: شهرداری و شورای شهر باید زمینه‌های حضور شهروندان را در برنامه‌های فرهنگی فراهم کنند تا با این موضوع بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی برطرف شود.

انتهای پیام/63004/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول