اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان:

مزار شهدای دشت آزادگان ساماندهی شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان گفت: انتظار داریم بنیاد شهید استان خوزستان، مزار شهدای این منطقه را سر و سامان دهد.

مزار شهدای دشت آزادگان ساماندهی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فاخر علوانی در نشست ستاد استانی بزرگداشت 26 آبان، سالروز شکست حصر سوسنگرد و هشتم آذرماه سالروز آزادسازی بستان که ظهر امروز در محل استانداری برگزار شد اظهار کرد: برگزاری جشنواره ورزشی ویژه بانوان و آقایان از دیگر برنامه‌های این بزرگداشت بوده که از دو هفته پیش در 9 رشته ورزشی آغاز به کار کرده است.

وی بیان کرد: از روز 21 مهرماه اقدامات مضاعفی در سطح شهرستان انجام داده و سعی کرد‌ه‌ایم کار‌ها را طوری تقسیم کنیم که به بخش خاصی فشار وارد نشود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان افزود: برای برگزاری این بزرگداشت 118 برنامه در دستور کار داریم که 70 برنامه آن مربوط به کارهای اجرایی بوده و مهم‌ترین آن برنامه روز 26 آبان است.

وی خطاب به مسئولان بنیاد شهید استان خوزستان گفت: انتظار داریم بنیاد شهید استان علاوه بر اینکه مزار شهدای دشت آزادگان را سر و سامان دهد، آماری از شهدای دشت آزادگان به ما ارائه دهد.

وی همچنین عنوان کرد: همچنین از مسئولان استانی انتظار داریم 400 هدیه برای سرکشی از خانواده‌های شهدا در اختیار ما قرار دهد.

علوانی اضافه کرد: با توجه به اینکه مراسم بزرگداشت در وسعت بسیار بزرگی برگزار می‌شود انتظار می‌رود که اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی سالن‌های مورد نیاز برای برگزاری مراسم را در اختیار ما قرار دهد.

وی در پایان گفت: همچنین سایر ارگان‌های دیگر همچون سازمان تبلیغات اسلامی، هلال احمر، صدا و سیما، ورزش و جوانان، حوزه هنری، ارتش و شرکت ملی حفاری همکاری لازم را با ما داشته باشند.

انتهای پیام/72015/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول