اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

بازدید مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران از منطقه نفتی بهرگان

سعید حافظی مدیرعامل شرکت نفتی فلات قاره، ظهر امروز از بخش‌های مختلف منطقه نفتی بهرگان دیدن و با مسئولان شهرستان دیلم دیدار کرد.

بازدید مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران از منطقه نفتی بهرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، در این بازدید که با برگزاری جلسه‌ای در منطقه نفتی بهرگان با حضور فرماندار شهرستان دیلم، سرپرست بخشداری امام حسن و تنی چند از کارشناسان فرمانداری و بخشداری همراه بود، اسماعیل کاظمی فرماندار شهرستان دیلم ضمن ابراز خرسندی از دیدار مهندس حافظی مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران به بیان برخی از مسائل موجود در شهرستان پرداخته و اظهار امیدواری کرد که مجموعه نفتی فلات قاره نیز با توجه به انتظاراتی که مردم خونگرم شهرستان به‌ویژه شهر و بخش امام حسن از آن شرکت دارند همچون گذشته بانی خدمات ارزنده‌ای در حوزه‌های عمرانی و خدماتی برای منطقه شمالی استان بوشهر باشند.

وی در ادامه با ذکر برخی توافقات و مصوبات جلسات گذشته بین فرمانداری شهرستان دیلم، بخشداری امام حسن و مدیران منطقه نفتی بهرگان خواستار همکاری بیشتر و تعجیل در اجرایی کردن این مصوبات و توافقات شد.

فرماندار دیلم با اشاره به راه‌اندازی یک خط پروازی دیگر در روز سه‌شنبه گفت: این امر هم به ایاب و ذهاب کارکنان شرکت نفت کمک می‌کند و هم زمینه را برای استفاده مردم و سایر ادارات شهرستان البته در قبال پرداخت وجه از طریق فرودگاه امام حسن مهیا می‌کند.

کاظمی همچنین خواستار همکاری شرکت نفت بهرگان در خصوص خدمات درمانی و همچنین بهبود وضعیت مسیر و جاده دسترسی امام حسن به گوره شد.

در ادامه نشست نیز سید ابراهیم پورمقدس سرپرست بخشداری امام حسن، با انتقاد از شیوه اعمال خدمات و همکاری‌های شرکت نفت بهرگان با دستگاه‌های اجرایی بخش و شهرستان به‌ویژه بخشداری امام حسن از مدیران منطقه نفتی بهرگان و فلات قاره ایران خواستار اهتمام جدی‌تر در ارائه خدمات بهتر و بیشتر به اهالی بخش امام حسن شد.

همچنین موسوی شهردار امام حسن ضمن تشکر از همکاری‌های آن شرکت در تعامل با شهرداری بخصوص در زمینه اجرای طرح‌های عمران شهری به بیان برخی خدمات متقابل شهرداری و شرکت فلات قاره پرداختند.

مدیر عامل شرکت نفتی فلات قاره نیز ضمن ابراز خشنودی از دیدار با مسئولان محلی شهرستان دیلم و بخش امام حسن به برخی محدودیت‌های قانونی و مالی آن شرکت در ارائه خدمات مالی و عمرانی به شهروندان که آنان را مالکان و پاسداران واقعی این تاسیسات دانست، اشاره کرد.

سعید حافظی اظهار امیدواری کرد که با گشایش امور و حل و فصل برخی مشکلات فعلی که گریبان‌گیر صنعت نفت شده بتوانند گام‌های مفیدتری در راه رفاه و آسایش همه ملت ایران بخصوص اهالی خونگرم شمال استان بوشهر و شهرستان دیلم بلاخص بخش امام حسن بردارند.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول