اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران ‌از خارک/تاکید حافظی بر‌ افزایش تولید نفت‌

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: به نظر من کاهش عقب ماندگی ولو یک بشکه نفت، برای کارکنان ما عبادت محسوب می‌شود.

بازدید مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران ‌از خارک/تاکید حافظی بر‌ افزایش تولید نفت‌

به گزارش خبرگزاری فارس از خارگ، سعید حافظی عصر امروز در بازدید از تاسیسات نفتی خارگ با استقبال از نگاه ویژه حجت الاسلام کمالی امام جمعه خارگ به صنعتگران نفت، گفت: برای من جالب است که امام جمعه محترم نیز دغدغه تولید نفت را دارند و این قطعاً نگاه ویژه ایشان به این مسئله را می‌رساند.

وی تصریح کرد: ما نیز مسراً این مسئله را پیگیری کرده‌ایم و جزو اولویت‌های خود قرار خواهیم داد و به نظر من کاهش عقب ماندگی ولو یک بشکه نفت، برای کارکنان ما عبادت محسوب شود، چرا که به پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی کمک کرده‌ایم.

مدیر عامل شرکت نفت فلات قاره ایران خاطر نشان کرد: افزایش تولید، نیاز به زیرساخت‌های خاص خود نظیر حفاری چاه، خط انتقال و فراهم کردن تاسیسات فرآورشی دارد و پروژه‌های فعال ما نیز در حال پیگیری است تا بتوانیم به خواست خدا به تولید مد نظر دست یابیم.

سعید حافظی مدیرعامل جدید شرکت نفت فلات قاره، در نخستین بازدید مناطق عملیاتی کشور، از مناطق نفتی خارگ دیدن کرد.

حجت الاسلام کمالی امام جمعه جزیره خارگ، نیز اظهار داشت: من همیشه بیان کرده‌ام که خارگ نه خط مقدم، بلکه سنگر کمین است و حتی از خط مقدم کشور نیز جلوتر است و این بیانگر شرایط ویژه و استراتژیک منطقه است.

وی اذعان داشت: ما از نزدیک شاهد تلاش‌های فراوان عزیزان شرکت نفت فلات قاره هستیم و در بازدیدهای گذشته از سکوهای نفتی، زحمات این عزیزان را از نزدیک مشاهده کردیم.

امام جمعه خارگ افزود: ما نیز واقفیم که طرح اقماری، شرایط بسیار سختی را برای این عزیزان فراهم آورده و آسیب‌های زیادی به کارکنان وارد کرده است و افرادی با 40 سال سابقه کار، گاهاً 20 سال از عمر خود را در دور از خانواده گذرانده‌اند و به واقع شاید بزرگ شدن فرزندان خود لمس و دغدغه‌های آنان را درک نکردند.

کمالی تصریح کرد: ما نیز مثل سایر مسئولان کشور، خواستمان، افزایش روند تولید است و یقیناً اگر این امر محقق شود، تاثیرات به سزایی برای نظام جمهوری اسلامی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه با دعوت از کمیسیون انرژی به این مکان، باید مشکلات را به آنان نشان داد، خاطر نشان  کرد: اگر آنان مشکلات پیش رو را ببینند، یقیناً برای برطرف کردن آن دست به کار خواهند شد و اگر شما نیز در فراهم کردن امکانات و حل مشکلات این عزیزان دست خود را بازگذارید، به ایثارگران صنعت نفت کمک شده و با روحیه‌ای بازتر خدمت خواهند  کرد.

سعید حافظی مدیرعامل جدید شرکت نفت فلات قاره، در نخستین بازدید مناطق عملیاتی کشور، با حضور در جزیره خارگ، از مناطق نفتی این منطقه دیدن کرد.

وی با حضور در سکوی نفتی ابوذر، از این سکو بازدید و ازنزدیک روند تولید نفت آن را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/66006/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول