اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل استاندارد همدان خبر داد

صدور 39 فقره پروانه استاندارد برای واحدهای تولیدی همدان

مدیر کل استاندارد استان همدان از صدور 39 فقره پروانه استاندارد برای واحدهای تولیدی در سطح استان خبر داد.

صدور 39 فقره پروانه استاندارد برای واحدهای تولیدی همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان فرهاد تیموری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فشار دشمنان طی این روزها اظهار داشت: نیاز به شناخت کیفیت در عرصه تحریم دشمنان نیازی حیاتی است که باید آن را در دستور کار خود قرار دهیم.

وی به عملکرد امسال اداره استاندارد پرداخت و افزود: اداره استاندارد در سال 92 برنامه آموزشی 3 هزار نفر در ساعت را در دستور کار قرار داد.

مدیرکل استاندارد همدان ادامه داد: صدور 39 فقره پروانه استاندارد برای واحدهای تولیدی، ابطال پروانه 172 واحد تولیدی پروانه استاندارد، بازرسی فنی 307 واحد تولیدی و ارائه گزارش کار، نمونه‌برداری از 432 مراکز تولیدی، 601 مورد بازرسی از جایگاه عرضه سوخت در سال جاری انجام شد.

وی از تغییر قانون نظام صنفی کشور خبر داد و افزود: موارد تولید و مصرف به مرکز تولید و توزیع بر می‌گردد که باید به آن توجه شود.

تیموری خاطرنشان کرد: طبق قانون استاندارد، کالاهای مشمول استاندارد اجباری باید مورد نظارت کارشناسان استاندارد باشد تا مشکلی در زمینه استاندارد نداشته باشند.

وی خواستار عدم خرید کالاهای غیر استاندارد شد و ابراز کرد: با اصلاح نظام صنفی کشور در راستای تبصره سه ماده 42 قانون عرضه، نگهداری و فروش کالا، با واحدهای صنفی متخلف در امر کیفیت کالا برخورد خواهد شد.

مدیرکل استاندارد همدان از انتخاب 10 مدیر کنترل کیفیت برتر استان خبر داد و افزود: از 350 مدیر کنترل کیفیت استان 10 نفر به عنوان برتر معرفی شدند.

وی با اشاره به تقدیر از برندگان مسابقه استاندارد در نخستین نمایشگاه تخصصی استاندارد در همدان افزود: بهراد کارگر، علی منصورنیا، الهه وطن‌نواز، غلام زارعی، فاطمه حقی‌پور، سید سام هادئی، فاطمه اسکندری گوهر، فاطیما آئینی، افشین رحیمی، زینب کاشانی‌فرد از برندگان مسابقه استاندارد هستند.

تیموری از نمایش موزیکال کودک و استاندارد در همدان خبر داد و افزود: تیم نمایش موزیکال کودک و استاندارد با کارگردانی شهناز اسدی و پنج نفر از بازیگران به مدت 15 روز هر روز در دو سانس در تالار فجر به ارائه نمایش برای 15 هزار کودک دبستانی همدان پرداختند.

وی اهمیت به کیفیت را مهم دانست و افزود: درج موضوعی اهمیت کیفیت و استاندارد در کتاب‌های درسی و انتخاب دانش‌آموزان به عنوان همیاراستاندارد در مدارس نیاز به تلاش‌های مسئولان دارد.

انتهای پیام/89026/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول