اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خوزستان خواستار شد

ایجاد ستاد بزرگداشت مناسبت‌های دفاع مقدس در خوزستان

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان خواستار ایجاد ستاد بزرگداشت مناسبت‌های دفاع مقدس در این استان و اختصاص اعتباری ویژه به همین منظور شد.

ایجاد ستاد بزرگداشت مناسبت‌های دفاع مقدس در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدکریم حسینی در نشست ستاد استانی بزرگداشت 26 آبان، سالروز شکست حصر سوسنگرد و هشتم آذرماه، سالروز آزادسازی بستان که ظهر امروز در محل استانداری برگزار شد اظهار کرد: بزرگداشت مناسبت‌هایی همچون شکست حصر سوسنگرد و آزادسازی بستان موجب زنده نگه داشتن آرمان‌های دفاع مقدس می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه خوزستان پیشگام در عرصه دفاع مقدس است و آزادسازی‌های بسیاری در این استان رخ داده است انتظار می‌رود که تقویمی مشخص برای بزرگداشت این گونه مناسبت‌ها تشکیل داده شود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه برای بهتر برگزار شدن مراسم‌های بزرگداشت، نیاز به تشکیل ستادی مشخص است افزود: باید ردیف و بودجه خاصی برای این ستاد در اعتبارات استانی لحاظ شود.

وی عنوان کرد: برگزاری مناسبت‌هایی همچون بزرگداشت شکست حصر سوسنگرد برگرفته از آموزه‌های عاشورایی و تعالیم است که از محرم کسب کرده‌ایم.

حسینی با اشاره به اینکه امیدواریم این ستاد هرچه سریع‌تر نهادینه شود گفت: مسئول این ستاد باید به عنوان یک عضو فرهنگی در جلسات حضور داشته باشد.

وی تصریح کرد: مناسبت‌هایی همچون شکست حصر سوسنگرد و آزادسازی بستان ارزش‌های دفاع مقدس را بیمه می‌کنند به همین دلیل باید با شکوه هرچه تمام برگزار شوند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در پایان گفت: حضور تمام نهادهای استان در این گونه مناسبت‌ها افتخاری برای آن‌ها به شمار می‌رود پس باید تمام تلاش خود را در بهتر برگزار کردن این گونه مراسم‌های بزرگداشت انجام دهند.

انتهای پیام/72015/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول