اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوکان:

علم سلاح اصلی برای مقابله با تهدیدات دشمن است

امام جمعه بوکان با اشاره به تهدیدات برخی دولت‌های غربی و وقایع کنونی منطقه، علم را سلاح اصلی برای مقابله با تهدیدات دشمن و حفظ استقلال کشور عنوان کرد.

علم سلاح اصلی برای مقابله با تهدیدات دشمن است

 ماموستا عبدالرحمان خلیفه‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امت اسلامی با تأسی از امام حسین(ع) و با توجه به پیامدها و آثار قیام عاشورا، در مسیر حفظ عزت و شرف خود، تن به ذلت و تسلیم در برابر دشمنان نمی‌دهد.

وی بر ضرورت علم‌اندوزی جوانان کشور تأکید کرد و گفت: اختراعات و اکتشافات لازمه پیشرفت هر ملت و حفظ استقلال و سربلندی آن ملت است.

خلیفه‌زاده تصریح کرد: اقتضای کشور اکنون بیش از پیش بر ضرورت توجه به این موضوع مهم اشاره دارد و یکی از دلائل مهم وحشت غرب از دستیابی ایران به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، گشوده شدن دریچه‌های تازه‌ای از علم و دانش بر روی جوانان است.

وی یکی از راه‌های احیای درس‌های عاشورا در جامعه اسلامی را، تقویت بنیه علمی جوانان و پیشرفت در عرصه‌های علمی دانست و گفت: با پیشرفت در عرصه‌های علمی می‌توان به درجات بالایی از رشد و توسعه رسید.

خلیفه‌زاده بخش مهمی از عزت و اقتدار کنونی کشور را مرهون تلاش‌های دانشمندان و فرهیختگان جوان عرصه‌های مختلف علمی مطرح کرد و افزود: با تقویت زمینه‌های رشد و توسعه علمی می‌توان با عزت در برابر توطئه‌ها و تهدیدهای دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی کرده و بر آنان غلبه کرد.

امام جمعه بوکان جوانان را از پرداختن به امور پوچ و بی‌سرانجام نفسانی و دنیوی نهی کرد و افزود: حفظ عزت و سربلندی کشور در سایه حرکت در مسیر علم، پیشرفت و توسعه بوده که لازمه آن همت جوانان مستعد در فتح قله‌های افتخار و عزت است.

انتهای پیام/61006/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول