اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان دشتی خبر داد

صدور 206 فقره پروانه جدید صنفی در دشتی/ 79 پروانه باطل شد

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان دشتی گفت: امسال تاکنون 206 پروانه جدید صنفی در شهرستان دشتی صادر و 79 پروانه صنفی نیز باطل شده است.

صدور 206 فقره پروانه جدید صنفی در دشتی/ 79 پروانه باطل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، مجید مختاری صبح امروز در حاشیه انتخابات هیئت مدیره اتحادیه‌های صنفی آرایشگران و پیرایشگران مردانه و زنانه و بافندگان فرش دستباف شهرستان دشتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی گفت: در شهرستان دشتی دو هزار و 645 صنف داری پروانه کسب هستند و در صنوف مختلف فعالیت می‌کنند.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان دشتی افزود: از اول فروردین ماه امسال تا شانزدهم آبانماه جاری هزار و 148 نفر از اصناف شهرستان دشتی اقدام به تمدید پروانه کسب خود کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امسال تاکنون 206 پروانه جدید صنفی در شهرستان دشتی صادر شده که این امر موجب اشتغالزایی 206 نفر به طور مستقیم شده است. در شهرستان دشتی از اول سال‌جاری تاکنون 79 فقره پروانه کسب نیز ابطال شده است.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان دشتی اضافه کرد: در این شهرستان با تلاش بازرسان مجمع امور صنفی و با همکاری و تعامل و تلاش امکان انتظامی تعداد 60 واحد فاقد پروانه کسب شناسایی که تعداد 10 باب از این واحدها پلمپ شدند.

وی ادامه داد:  تعدادی دیگر از واحدهای فاقد پروانه مراحل قانونی را برای پلمپ آنها طی می‌کنیم که جا دارد از همکاری پرسنل اماکن فرماندهی انتظامی شهرستان دشتی تشکر و قدردانی کنم.

مختاری گفت: یکی از دغدغه‌های مجمع امور صنفی شهرستان دشتی راه‌اندازی واحدهای صنفی در مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی است.هر چند تاکنون تعداد 140 پروانه کسب مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی به طور رایگان توسط این مجمع تمدید شده است ولی اکثر واحدهای صنفی تاکنون اقدام به  راه‌اندازی مجدد صنوف خود نکرده‌اند.

مختاری یادآور شد: تمدید پروانه کسب مناطق زلزله‌زده بخش شنبه و طسوج بیش از 10 میلیون تومان هزینه در بر داشت که تمام این هزینه‌ها را مجمع امور صنفی متقبل شد.

انتهای پیام/66001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول