اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلایه رئیس صنعت معدن و تجارت کهگیلویه از تعزیرات حکومتی

عدم ابلاغ نتیجه برخورد با واحدهای صنفی متخلف به اداره صنعت معدن و تجارت

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان‌های کهگیلویه و لنده گفت: با توجه به معرفی واحدهای صنفی متخلف از سوی اداره صنعت ، معدن و تجارت، می‌طلبد اداره تعزیرات حکومتی نتیجه برخورد با واحدهای صنفی را به این اداره ابلاغ کند.

عدم ابلاغ نتیجه برخورد با واحدهای صنفی متخلف به اداره صنعت معدن و تجارت

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سید باقر افشین ظهر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا در لنده با اشاره به طرح شبنم گفت: در راستای وظیفه سازمانی مراحل اول تا سوم طرح شبنم در شهرستان‌های کهگیلویه و لنده اجرایی شده است.

وی افزود: ما در حال ورود به مرحله عملیاتی این طرح بزرگ هستیم که باعث ساماندهی کالاها و جلوگیری از قاچاق کالا در استان می‌شود.

رئیس صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و لنده با اشاره به بازرسی های انجام شده در این شهرستان گفت: بیش از 15 واحد صنفی متخلف در لنده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

افشین با گلایه از تعزیرات حکومتی گفت: اجرایی شدن کار منوط به ارائه نتیجه بوده و مردم تنها با مشاهده کردن برخورد با متخلفان راضی می‌شوند.

وی افزود: بیشتر کشفیات ما چای و سیگار بوده که متخلفان به بیش از 323 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

افشین یادآور شد: اگر مردم نتیجه برخورد را ملموس‌تر درک کنند نتیجه برای بازار بهتر بوده و در کنترل بازار نقش بسزایی دارد.

وی افزود: با توجه به اجرایی شدن طرح شبنم به ندرت در بازار کالای قاچاق وجود دارد.

رئیس صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و لنده گفت: توزیع آرد روستائیان و عشایر در شهر خلاف قانون بوده و باید با آن برخورد شود.

افشین در ادامه به مشکلات واحدهای صنفی اشاره کرد و گفت: وضعیت بهداشتی خبازان و قصابان نامطلوب بوده و باید چاره اندیش لازم را انجام داد.

امیر حسین سبزی پور در این جلسه با اشاره به توزیع بیش از 200 هزار لیتر نفت سفید در شهرستان لنده گفت: ذخیره‌سازی نفت در لنده از اول مهر ماه آغاز شده و هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و لنده افزود: در بخش موگرمون لنده هم تا کنون 50 هزار لیتر ذخیره سازی انجام شده و مشکلات مخازن سوخت هم در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: در چند روز گذشته به دلیل مشکل تأمین سوخت از پالایشگاه آبادان مجبور به تهیه سوخت از مرکز استان شدیم و هم اکنون در جایگاه سوخت آقای سلطانی در لنده بیش از 30 هزار لیتر نفت سفید موجود است.

انتهای پیام/82013/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول