اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان جم خبر داد

برگزاری 10 یادواره شهدا در شهرها و روستاهای جم در نیمه دوم امسال

فرمانده سپاه شهرستان جم از برگزاری 10 یادواره شهدا در شهرها و روستاهای جم در نیمه دوم امسال خبر داد.

برگزاری 10 یادواره شهدا در شهرها و روستاهای جم در نیمه دوم امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از جم،، عبدالرضا ریزی صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری یادواره 67 شهید شهرستان جم ضمن تسلیت به‌مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین (ع) اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء کمتر از شهادت نیست و باید نسبت به تکریم و پاسداشت شهدای عظیم‌الشأن اهتمام ورزیم.

وی افزود: یادواره‌های شهداء در شهر و روستا آثار فرهنگی بسیار خوبی دارد که با توجه به ارزش و احترام به شخصیت ایثارگران،‌ رزمندگان،‌ جانبازان و در راس آنها شهداء‌ و خانواده‌های آنان فوائد معنوی آنها را در جامعه می‌بینیم.

فرمانده سپاه شهرستان جم با تاکید بر اهداف یادواره شهداء و اثرات ماندگار و همیشگی این مراسمات عنوان کرد: یادواره شهداء می‌تواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی در جامعه نقش اساسی داشته باشد و همچنین توجه و احترام به شهداء‌ و ایثارگران خود می‌تواند در جامعه نماد ارائه الگویی رفتاری و عملی از شهداء باشد.

ریزی تصریح کرد: معرفی شهداء‌ به‌عنوان الگوی رفتاری و عملی برای نوجوانان و جوانان و حتی یادواره رشادت‌ها و دلاورمردی‌ها برای بزرگسالان تلنگری است تا فراموش نکنیم که آنچه امروز داریم از دستاوردهای فرهنگ شهادت است.

وی اضافه کرد: امسال 10 یادواره شهداء در شهرها و روستاهای شهر جم تا قبل از اسفندماه برگزار و در نهایت در اسفندماه جاری یادواره 67 شهید شهرستان جم را با همیاری و همکاری همه ادارات،‌ سازمان‌ها و مردم شهیدپرور برگزار خواهیم کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) جم از همه فعالان عرصه فرهنگی خواست تا با ارائه راهکار و پیشنهاد مناسب در امر برگزاری این مراسم همکاری کنند.

انتهای پیام/2451/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول