اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر کشور

خدابخش هشتمین استاندار اردبیل معرفی می‌شود

مجید خدابخش هشتمین استاندار تاریخ استان اردبیل با حضور وزیر کشور و مسئولان ارشد استانی معرفی می‌شود.

خدابخش هشتمین استاندار اردبیل معرفی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که ظهر امروز و در سالن فدک اردبیل برگزار می‌شود، مجید خدابخش به عنوان منتخب دولت یازدهم برای استان اردبیل فعالیتش را به صورت رسمی آغاز خواهد کرد و اکبر نیکزاد بعد از 14 ماه کلید استانداری اردبیل را به خدابخش تحویل می‌دهد.

با سفر صبح امروز وزیر کشور به استان اردبیل که بعد از نشستن هواپیما در فرودگاه و حضور در گلزار شهدای والامقام اردبیل انجام می‌شود، قرار است مراسم از حوالی ظهر امروز در مجتمع فدک اردبیل آغاز شود تا بعد از ماه‌ها رایزنی و اظهارنظرهای مختلف و همچنین بیان دیدگاه‌های نمایندگان استان اردبیل در مجمع، مجید خدابخش به صورت رسمی معرفی  شده و استان اردبیل در دولت تدبیر و امید مدیریت ارشد خود را بشناسد.

انتظارات و مطالبات عموم مردم و اقشار مختلف جامعه از استاندار جدید بسیار حائز اهمیت است به طوری که قرار است خدابخش با محور قرار دادن توسعه بخش‌های کشاورزی، صنعت و گردشگری بتواند مدار توسعه‌ای استان اردبیل را به سمت صحیح سوق دهد و در این زمینه تاکید فرمانداران و همچنین مدیریت دستگاه‌های اجرایی مختلف حائز اهمیت و قابل توجه است.

هر چند بعد از انتصاب استاندار اردبیل و آغاز فعالیت وی بحث‌ها و گفت‌و گوها در خصوص تغییر فرمانداران و مدیران دستگاه‌های مختلف با دیدگاه استاندار جدید اردبیل داغ خواهد بود اما به نظر می‌رسد مجید خدابخش بدون عجله و با تدبیر بیشتر در این زمینه اقدام کند.

اهالی رسانه انتظار ارتباط  دوسویه با استاندار دارند

اما اهالی مظلوم و پرتلاش رسانه اعم از نشریات محلی، سرپرستی روزنامه‌های سراسری و خبرگزاری‌ها در استان اردبیل که در دولت گذشته و از سوی برخی استانداران مورد بی‌مهری و غضب قرار گرفته‌اند انتظار ویژه‌ای از استاندار جدید اردبیل دارند تا ضمن تسهیل ارتباط  دوسویه بین استاندار اردبیل و رسانه‌ها و همچنین مجموعه مدیریتی استان اردبیل جلوی برخی اقدامات از سوی روابط عمومی استانداری اردبیل گرفته شود اقداماتی که در دوران مدیریتی 14 ماهه اکبر نیکزاد بزرگترین آسیب را به حوزه رسانه‌ای استان وارد کرد به طوری که بسیاری از جلسات، نشست‌ها و دیدارهای استاندار اردبیل در غیاب عمدی خبرنگاران و دعوت نکردن آنها سپری شد و در این زمینه روابط عمومی استانداری با بی‌توجهی واقعی به رسانه‌ها سعی کرد آنها را در انزوا و گوشه‌نشینی نگه دارد که البته این انزوا به ضرر خود آنها تمام شده و رسانه‌های پویای استان اردبیل سعی کردند در حد وسع و توان در امر خطیر اطلاع‌رسانی حاضر باشند.

استاندار جدید اردبیل باید تحریم‌های رسانه‌ای گذشته را به ویژه در زیر مجموعه خود برداشته و اصلاح کند تا در دولت تدبیر و امید از ظرفیت عظیم رسانه‌ها استفاده شود.

انتهای پیام/62001/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول