اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اوقاف کشور:

گرایش به لباس‌های ضداسلامی نوعی بت‌پرستی است

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: گرایش انسان‌ها به لباس‌های ضداسلامی غربی نوعی بت‌پرستی رایج در جامعه است.

گرایش به لباس‌های ضداسلامی نوعی بت‌پرستی است

به گزارش خبرگزاری فارس در ساری، احمد شرفخانی صبح امروز در همایش بصیرت عاشورایی در تکیه پهنه‌کلای ساری با اشاره به ارزش و مقام محبت در زندگی انسان، افزود: محبتی که از سوی کمال باشد انسان را از خرافه‌پذیری محافظت می‌کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به اینکه کلمه محبت در قرآن 95 بار تکرار شده است، افزود: حدود 35 آیه از قرآن در زمینه محبت ذکر شده است.

وی با اشاره به اینکه در بت‌پرستی هیچ‌گونه لذت معنوی وجود ندارد بیان داشت: افراد به واسطه جاهلیت به بت‌پرستی روی می‌آورند.

شرفخانی‌ تصریح کرد: در بت‌پرستی لذت کاذبی وجود دارد که فرد به دنیاگرایی رو می‌آورد و از محبت به خدا دور می‌ماند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف کشور با تاکید بر اینکه باید ریشه محبت در زندگی خود را بشناسیم، بیان داشت: انسان زمانی به کمال می‌رسد که محبت واقعی در قلب و روح فرد جاری و ساری باشد.

شرفخانی با اشاره به اینکه باید محبت واقعی به قرآن و اهل‌بیت را در وجود خود شناسایی کنیم، گفت: شناخت خداوند مهم‌ترین مسئله در به وجود آمدن محبت است.

وی تصریح کرد: اگر قرآن، هستی، امامت و ولایت را نشناسیم محبت ما تبدیل به بت می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور؛ ریشه انحرافات در جامعه را لذت کاذب دنیوی دانست و بیان کرد: شیطان‌پرستی یکی از لذت‌های کاذب رایج در بین جوامع است.

شرفخانی به بدحجابی موجود در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: وقتی ایمان به خدا و محبت به اهل بیت(ع) از وجود انسان خارج می‌شود لذت‌های کاذب و کج‌روی‌های اجتماعی درون انسان را فرا می‌گیرد.

وی با بیان اینکه کارکردن زن در جامعه و آرایش در اسلام ممنوع نیست، تاکید کرد: اما هر کدام از این‌ها باید در راستای قرآن و ارزش‌های دینی صورت بگیرد.

شرفخانی با بیان اینکه بت‌پرستی فقط در پرستش سنگ‌های ساخته‌شده توسط انسان نیست، بیان کرد: گرایش انسان‌ها به لباس‌های ضداسلامی غربی نوعی بت‌پرستی رایج در جامعه است.

وی با انتقاد از بدحجابی جوانان از نظر پوشش نامناسب، تاکید کرد: مسئول این بدحجابی در جامعه چه کسی است و چرا جلوی این ضدفرهنگی‌ها گرفته نمی‌شود.

انتهای پیام/86003/ط40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول