اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کرمان:

سوخت چاه‌های کشاورزی ساماندهی شده است

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان گفت: در حوزه کنترل سوخت چاه‌های آب کشاورزی در استان اقداماتی انجام شده و برخی از چاه‌های کشاورزی سهمیه سوخت آنها قطع و یا کاهش داده شده است.

سوخت چاه‌های کشاورزی ساماندهی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، مسعود الهی امشب در کمیسیون مبارزه قاچاق کالا و ارز جنوب کرمان اظهار داشت: در حوزه کنترل سوخت چاه‌های آب کشاورزی در استان اقداماتی انجام شده و برخی از چاه‌های کشاورزی سهمیه سوخت آنها قطع و یا کاهش داده شده است. 

وی افزود: بر اساس میزان مجوز چاه‌ها به اضافه میزان سطح زیر کشت محاسبه شد و تغییری در سهمیه سوخت به وجود آمد در کنار بحث چاه‌های غیرمجاز چاه‌هایی که باید سهمیه آن‌ها قطع شود، پیگیری کردیم که به محصولات آن‌ها ضربه وارد نشود.

 الهی تصریح کرد: اگر بتوانیم در غرب و جنوب استان ایستگاه‌هایی ایجاد کنیم، هم بار ترافیک کمتر می‌شود و هم کنترل راحت‌تر انجام می‌شود، مواردی از قاچاق کالا که توسط نیروی انتظامی کشف شده نشان دهنده این امر است که قاچاقچیان در زمینه جعل و جاسازی مهارت دارند که اهمیت این موارد را بیشتر می‌کند. 

وی با بیان اینکه در راستای کنترل بهتر نیاز است که دو ایست و بازرسی یکی در گلوگاه گدار‌سرخ و دیگری در بارگاه ایجاد شود، خاطرنشان کرد: با توجه به احداث راه‌های جدید راه‌اندازی پست‌های بازرسی بیشتر در زمینه پیشگیری مؤثر است. 

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان با بیان اینکه در زمینه مبارزه با قاچاق کالا حق کشف مورد توجه قرار نگرفته است، گفت: استان کرمان در کشور در زمینه کشف مواد مخدر همواره رتبه نخست یا دوم را دارد که پرداخت به موقع حق کشف تأثیر بسزایی در ایجاد انگیزه در این زمینه داشته است. 

انتهای پیام/80002/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول