اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی همدان:

پنجمین مرحله از طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در همدان اجرا شد

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: پنجمین مرحله از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در همدان اجرا شد.

پنجمین مرحله از طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در همدان اجرا شد

حاجی‌محمد مهدیان‌نسب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از کشف مقادیر قابل توجهی انواع کالای قاچاق در راستای اجرای پنجمین مرحله از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز به ارزش 10 میلیارد ریال خبر داد.

وی در تشریح این مطلب گفت: پنجمین مرحله از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور یگان‌های اجرایی در سطح استان همدان طی 72 ساعت گذشته به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: در این طرح که با بهره‌گیری از شگردهای پلیسی و استفاده نظام‌مند از توان اجرایی و عملیاتی تیم‌های سازماندهی شده و تعاملات موجود در سطح واحدهای درون‌سازمانی و همچنین اشرافیت اطلاعاتی به اجرا درآمد نتایج قابل توجهی حاصل شد.

وی گفت: کشف 77 هزار و 240 نخ سیگار خارجی، 283 کیلو و 565 گرم انواع مواد مخدر به همراه مقادیر قابل توجهی انواع تلفن همراه، لوازم خانگی، البسه خارجی، سوخت، لوازم آرایشی، برنج، چای و دیگر اقلام قاچاق از نتایج این طرح بود.

مهدیان‌نسب در پایان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را 10 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این راستا 45 متهم دستگیر، 32 دستگاه خودرو توقیف و 38 فقره پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام/89002/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول