اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی نکا خبر داد

ساماندهی 90 هیئت دانش‌آموزی در نکا

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نکا از ساماندهی بیش از 90 هیئت دانش‌آموزی در این شهرستان خبر داد.

ساماندهی 90 هیئت دانش‌آموزی در نکا

حجت‌الاسلام محمدعلی الیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نکا اظهار داشت: این هیئت‌های مذهبی با هدف معرفی بیشتر فرهنگ اهل بیت علیهم السلام به نسل جوان و مبارزه با تهاجمات فرهنگی دشمنان دین و استفاده از منبع بیکران علم و حکمت ایجاد می‌شوند.

وی بیان داشت: هماهنگی، نظم‌دهی و انسجام مراسم مذهبی در مناسبت‌های مختلف در مدارس و اجرای برنامه‌های متمرکز محوری با نظارت و حمایت سازمان تبلیغات اسلامی انجام می‌شود.

الیاسی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان و اعضای هیئت‌های مذهبی به‌صورت خودجوش تمامی فعالیت‌های فرهنگی در ایام سوگواری امام حسین(ع) و دیگر ائمه را برعهده می‌گیرند.

وی گفت: فعالیت دانش‌آموزان در گروه‌های سنی مختلف علاوه بر اینکه آنان را برای حضور فعالانه‌تر در دیگر هیئت‌ها برای آینده آماده می‌سازد، سبب آشنایی بیشتر آنها با تعالیم و آموزه‌های اسلامی و دینی مشترک نیز می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی نکا از اجتماع بزرگ دانش‌آموزان نکایی در هشتم محرم امسال خبر داد و یادآور شد: این گردهمایی با هدف بصیرت‌افزایی در بین دانش‌آموزان و به صورت شهرستانی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: اجتماع دانش‌آموزان نکایی سه شنبه 21 آبان ماه در جوار بارگاه شهدای گمنام نکا برگزار می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی نکا بیان داشت: حرکت در این مسیر قرآن و اهل بیت(ع) و مبنا قرار دادن آن در تعلیم و تربیت، جامعه اسلامی ما در راستای نهادینه کردن ارزش‌های دینی و اسلامی در جامعه با توجه به هجمه‌های مختلف فرهنگی دشمن بیمه می‌کند.

الیاسی گفت: روز سه‌شنبه 21 آبان 92، دانش‌آموزان با تجمع در مدارس و حرکت در قالب هیئت‌های عزاداری در مسیرهای تعیین شده و در نهایت عزاداری متمرکز، محبت خود را به اهل بیت(ع) به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/86002/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول