اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برد برابر ذوب آهن اصفهان در لیگ برتر هندبال بانوان

شهرداری سنندج نائب قهرمان نیم فصل شد

تیم شهرداری سنندج در هفته پنجم لیگ برتر هندبال بانوان کشور با پیروزی 25 بر 18 برابر ذوب آهن اصفهان علاوه بر تثبیت مقام نائب قهرمانی نیم فصل گام بلندی برای کسب سهمیه آسیا برداشت.

شهرداری سنندج نائب قهرمان نیم فصل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان ایران امروز با 3 دیدار در شهرهای مختلف کشور به پایان می‌رسد.

در یکی از این بازی‌ها شهرداری سنندج که تا پیش از آغاز مسابقات این هفته با 3 پیروزی و یک شکست و کسب 6 امتیاز در رده دوم جدول قرار داشت در سالن هندبال اصفهان میهمان تیم ذوب آهن بود.

ذوب آهن اصفهان نیز که با 2 برد و یک تساوی و یک شکست در رتبه سوم جدول قرار داشت در اندیشه برد با حریف کردستانی در گرفتن جای این تیم در رتبه دوم جدول بود.

با این حال شاگردان نشمین شافعیان در تیم شهرداری که در رقابت‌های این فصل قدرت بیشتری در مقایسه با فصول گذشته از خود نشان داده‌اند، طی یک بازی حساب شده توانستند میزبان صنعتی خود را با اختلاف نتیجه 25 بر 18 از پیش رو بردارند.

به این ترتیب تیم شهرداری با کسب 8 امتیاز و 5 بازی عنوان نائب قهرمانی خود را تثبیت کرد و ذوب آهن نیز با 5 امتیاز از همین تعداد بازی به رتبه سوم جدول بسنده کرد.

با توجه به انتخاب 2 تیم برتر لیگ امسال برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده، برد امروز شهرداری ذخیره مناسبی برای نیم فصل دوم به شمار می‌رود و امیدواری به کسب سهمیه آسیا را برای این تیم افزایش می‌دهد.

گفتنی است؛ تیم ثامن‌الحجج سبزوار قهرمان نیم فصل رقابت‌ها شد.

انتهای پیام/79012/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول