اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه مشگین‌شهر:

تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای فرزندان این ملت هستند

امام جمعه مشگین‌شهر گفت: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای فرزندان این ملت هستند و مقام معظم رهبری حمایت ارزشمندی از آنان کرد.

تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای فرزندان این ملت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خطیب جمعه مشگین‌شهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی بار دیگر حماسه‌ای به یاد ماندنی برای کشورمان آفریدند و مسئولان می‌بایست عنایت لازم را انجام دهند و از این مردم حمایت کنند.

غلامرضا باوقار در ادامه با اشاره به رویداد 13 آبان سال جاری که مورد توجه رسانه‌های داخلی و خارجی قرار گرفت گفت: آمریکا خود غرق در مسائل و مشکلات است، در حالی که جمهوری ‌اسلامی ‌ایران به غیر از مسائل جزئی که در بخش اقتصاد به وجود آمده که آن هم در آینده نه چندان دور قابل حل است عاری از هرگونه مشکل است.

وی گفت: آمریکا باید بداند که قهر به درد ایران نمی‌خورد و ملت ایران به لطف و قهر آمریکا نیازی ندارد و اصلاً آمریکا در بین ملت ایران به حساب نمی‌آید.

وی با بیان اینکه مقام معظم‌ رهبری از تیم مذاکره‌کننده ایرانی دفاع و با قاطعیت از تضعیف آن خودداری کرد و گفت: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای فرزندان این ملت هستند و مقام معظم رهبری حمایت ارزشمندی از آنان کرد.

وی گفت: مقام معظم رهبری در عین حمایت از تیم مذاکره‌کننده اعلام کرد که با توجه به سوابق آمریکا در مذاکرات گذشته‌ با جمهوری اسلامی ایران به مذاکره با آمریکا خوش‌بین نیست و برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران هیچ ربطی به آمریکا و رژیم صهیونیستی ندارد و ایران اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد.

حجت‌الاسلام باوقار اظهار کرد: راه حل مشکلات کشور توجه به مسائل داخلی در عین توجه به مسائل دیپلماسی است به طوری که اگر ملتی به توانایی‌های داخلی خود متکی باشد دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

غلامرضا باوقار با اشاره به دستجات عزاداری که در سطح شهرستان برگزار می‌شود گفت: عزاداری در این شهرستان به نحو احسن در حال جاریست و هر چه قدر خالص‌تر باشد معنوی‌تر خواهد بود و تمام این عزاداری‌ها و مراسمات و قیام امام حسین (ع) و یارانش برای احیای نماز بود امیدواریم که چنین فرهنگ هایی بیش از این در جامعه گسترده شوند و با شرکت در نماز ظهر عاشورا این مراسمات معنوی را معنوی‌تر کنید.

انتهای پیام/62009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول