اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی البرز:

چالش بین صاحبان صنایع و بانک‌ها مرتفع شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن کشاورزی استان البرز گفت: شرایط رکود تورمی اقتصاد کشور تبدیل به چالشی جدی و فرسایشی بین صاحبان صنایع و بانک‌ها شده است که لازم است این مهم هر چه سریع‌تر مرتفع شود.

چالش بین صاحبان صنایع و بانک‌ها مرتفع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی البرز، حسین طوسی افزود: بسیاری از بنگاه‌های تولیدی با سرمایه‌های بخش خصوصی و مشارکت بانک‌ها و استفاده از تسهیلات ارزی و ریالی شکل گرفته و همین امر موجب بروز این چالش شده است.

وی همچنین در خصوص انتقال کارت‌های بازرگانی به اتاق البرز اضافه کرد: باید تدابیری در خصوص انتقال پرونده‌های فعالان اقتصادی که محل فعالیت آنها در استان البرز بوده ولی کارت عضویت آنها از اتاق تهران است، اندیشیده شود زیرا میزان فعالیت‌ها و عملکرد این واحدها در آمار استان آورده می‌شود و این موضوع موجب بروز مشکل و بحران در آمار و اطلاعات واحدهای تولیدی استان شده است.

طوسی تاکید کرد: برخی از واحدهای تولیدی استان در صادرات کشور رتبه‌های بالایی دارند ولی افتخار این حضور در جای دیگری ثبت شده است.

وی تصریح کرد: اداره مالیاتی تهران از انتقال پرونده‌های مالیاتی بعضی از واحدهای مستقر استان البرز به دلیل درآمدهای بالای مالیاتی امتناع می‌کند. 

دبیر و سخنگوی شورای گفتگو یادآور شد: اتاق بازرگانی البرز از طریق کارشناسان و نمایندگانی در سازمان‌های تامین اجتماعی و امور مالیاتی و اداره کار خدمات موثر و مفیدی به فعالان اقتصادی استان ارائه می‌کند.

طوسی تاکید کرد: هیچ منع قانونی برای انتقال کارت‌های بازرگانی دیگر واحدهای تولیدی به استان البرز وجود ندارد.

انتهای پیام/2302/ت/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول