اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حبیب خدا ـ 6

انبارلویی: عسکراولادی سرباز صادق ولایت بود

رئیس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سجایای اخلاقی و شخصیتی مرحوم عسکراولادی گفت: وی سرباز صادق ولایت بود.

انبارلویی: عسکراولادی سرباز صادق ولایت بود

محمدکاظم انبارلویی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: مرحوم عسکراولادی از رجال سیاسی ـ مذهبی انقلاب اسلامی است.

رئیس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه امام خمینی (ره) در ارتباط با شخصیت ایشان می‌فرماید «ایشان فردی فداکار، کارآمد و صالح است»، گفت: اگر امام هر یک از این ویژگی‌ها را در مورد شخصیتی به کار ببرد آن فرد مورد تکریم ما است.

سردبیر روزنامه رسالت عنوان کرد: مراسم تشییع باشکوه و خاکسپاری عزتمندانه مرحوم عسکراولادی با حضور مردم غیور ایران اسلامی برگزار شد و ملت مومن و همیشه در صحنه ایران اسلامی مردی را به خاک سپردند که مصداق مجاهد صادق بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مراسم تشییع این مجاهد نستوه با حضور همه کسانی که دستی در سیاست داشتند برگزار شد و در نگاه آن‌ها عسکراولادی مجسمه اخلاق، انصاف و ولایت بود.

انبارلویی افزود: ویژگی‌ که عسکراولادی را نسبت به دیگر انقلابیون برجسته می‌کند شجاعت و ولایت‌پذیری وی بود. ایشان یک سرباز صادق ولایت بود و در تمام عرصه‌های قبل و بعد انقلاب حضور داشت.

رئیس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: عسکراولادی جزو اصحاب سِّرِ امام بود و امام فوق‌العاده به ایشان علاقه‌مند بود.

سردبیر روزنامه رسالت در پایان این گفت‌و‌گو تصریح کرد: مرحوم عسکراولادی در نقد رقبا و دیگران نهایت انصاف، ادب و اخلاق را رعایت می‌کرد و در مراسم تشییع همان‌ها که به ایشان نگاه دیگری داشتند ولی باز هم برای تکریم و تعظیم ایشان آمده بودند.

انتهای پیام/2462/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول