اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اوقاف کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

حضور 140 برگزیده قرآنی کهگیلویه و بویراحمدی در مرحله استانی

معاون اوقاف کهگیلویه و بویراحمد از حضور 140 برگزیده قرآنی این استان در مرحله استانی سی و ششمین مسابقات قرآنی خبر داد.

حضور 140 برگزیده قرآنی کهگیلویه و بویراحمدی در مرحله استانی

سیدرضا منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی اشاره کرد و گفت: این دوره از مسابقات قرآنی به مدت دو روز در یاسوج در دو بخش خواهران و برادران در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که مسابقه قرآنی مرحله استانی از 16 لغایت 17 آبان‌ ماه در دو بخش برادران و خواهران در حال برگزاری است، گفت: در روز اول مسابقات مختص برادران در رده شکوفه‌ها و بزرگسالان برگزار شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: داوران مسابقات قرآنی بخش برادران از استان‌های تهران، قم، اصفهان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد کار داوری این مسابقات را بر عهده داشتند.

منصوری با بیان این که مسابقات قرآنی بخش برادران که در 16 آبان ‌ماه در سطح بسیار خوب و عالی و کمال آرامش در فاطمیه امامزاده عبدالله (ع) یاسوج برگزار شد، گفت: در بخش خواهران نیز داوران خانم کار داوری مسابقات را بر عهده دارند.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: در مرحله شهرستانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی شهرستان‌های چرام، بویراحمد، گچساران و دهدشت با حضور قریب به هزار نفر شرکت‌کننده برگزار شد که برگزیدگان مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه یافتند.

منصوری تعداد شرکت‌کنندگان و برگزیدگان مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی در کهگیلویه و بویراحمد را 140 نفر عنوان کرد و گفت: نفرات اول تا سوم برگزیده شهرستانی به مرحله استانی راه یافتند که در مسابقات استانی برگزیدگان به مرحله کشوری اعزام می‌شوند.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که قریب به 60 نفر از برادران در رشته‌های حفظ 10جزء، 20جزء، حفظ کل، قرائت و ترتیل در سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی شرکت کردند، گفت: با تشکیل کمیته‌های فنی، پشتیبانی و روابط عمومی سعی در برگزاری هرچه با شکوه مسابقات را داشتیم.

وی تعداد خواهران شرکت‌کننده در مرحله استانی مسابقات قرآنی کهگیلویه و بویراحمدی را حدود 80 نفر عنوان کرد و افزود: امروز خواهران برگزیده مرحله شهرستانی در فاطمیه امامزاده عبدالله (ع) یاسوج نیز به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/82011/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول