اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری اهواز:

شرکت‌های نفتی با وجود تولید آلاینده‌ در اختصاص اعتبارات همکاری نمی‌کنند

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: شرکت‌های نفتی که آلاینده‌های بسیاری تولید می‌کنند در خصوص اختصاص اعتبارات همکاری نمی‌کنند.

شرکت‌های نفتی با وجود تولید آلاینده‌ در اختصاص اعتبارات همکاری نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز علیرضا عالی‌پور در یازدهمین نشست ادواری مدیران بحران کلانشهرهای کشور که ظهر امروز در مجتمع فجر اهواز برگزار شد اظهار کرد: متاسفانه شرکت‌های نفتی که آلاینده‌های بسیاری تولید می‌کنند در خصوص تخصیص اعتبارات همکاری نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه شهر اهواز کانون بحران کشور محسوب می‌شود افزود: شهر اهواز سال‌ها با موضوع ریزگرد‌ها و صنایع آلاینده دست و پنجه نرم می‌کند و آخرین مورد بحرانی در اهواز بارش باران میکروبی و اسیدی بود که بیش از 4 هزار نفر را راهی بیمارستان‌ها کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: در دهه 70 اولین آئین نامه مقابله با کاهش آلودگی در چند شهر کشور اجرایی شد اما هیچ گونه اعتبار و کمکی از دولت دریافت نکردیم.

وی ادامه داد: عمده‌ترین وظیفه در ایجاد کمربند سبز شهری را شهرداری‌ها بر عهده دارند در حالی که هیچ گونه اعتباری در این خصوص به شهرداری‌ها اختصاص داده نمی‌شود.

عالی‌پور عنوان کرد: بحران ریزگرد‌ها طبعا تمام کشور را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد اما در چند سال اخیر به این امر توجه نشده است. متاسفانه زمانی مسئولان به فکر افتادند که ریزگرد‌ها به تهران رسید و این امر چندان خوشایند نیست.

انتهای پیام/72015/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول