اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد:

مسئولان مشکلات مقطعی مردم را در اولویت قرار دهند

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان مشکلات مقطعی مردم را در اولویت کاری خود قرار داده و زمینه حل این مشکلات را فراهم کنند.

مسئولان مشکلات مقطعی مردم را در اولویت قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، ظهر امروز نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران کل استان کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان چرام سفر کرده و مشکلات مردم این شهر را از نزدیک شنیدند.

آیت‌الله سیدشریف‌الدین ملک‌حسینی و هیئت همراه پس از ورود به شهر چرام ابتدا به گلزار شهدای این شهر رفته و پس از قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، از نزدیک روند آماده‌سازی کارخانه معدن فسفات را بررسی کردند.

وی در جمع مردم چرام در مسجد امام علی (ع) قرار گرفت و با بیان اینکه مردم نباید از مسئولان انتظار داشته باشند که کار خلق‌الساعه انجام دهند، اظهار کرد: اگر مردم چنین توقعی هم داشته باشند، توقع نادرستی است ولی گمان نمی‌کنم که مردم ما هرگز توقع بی‌جایی از مسئولان داشته باشند.

این مسئول از مسئولان خواست مشکلات مقطعی مردم را در اولویت کاری خود قرار دهند و زمینه رفع این مشکلات را فراهم کنند.

 آیت‌الله ملک‌حسینی همچنین ابراز داشت: حضور معاونین استاندار در بین مردم فرصتی است تا مشکلات مهم را عنوان کرده و آن‌ها بشنوند و با استاندار مطرح کنند و این از مطالبات شما است، اما نباید فراموش کرد که اولویت‌بندی مشکلات از همه چیز مهم‌تر است.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این مطلب که مسئولان نباید وعده‌هایی بدهند که در توانشان نیست، خاطرنشان کرد: مردم از هیچ چیز خسته نباشند، از برخی وعده‌های توخالی مسئولان خسته‌اند، پس مسئولان نباید تحت فشار مردم وعده‌های الکی بدهند که قادر به انجام دادن آن نیستند.

انتهای پیام/82002/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول