اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌خانه مطبوعات ‌کهگیلویه و بویراحمد خواستار شد

‌‌حضور گسترده مردم در مراسم سالگرد آیت‌الله ملک‌حسینی

خانه مطبوعات ‌کهگیلویه و بویراحمد طی بیانیه‌ای از همه اقشار مردمی به خصوص اهالی رسانه خواست تا در مراسم یکمین سالگرد رحلت آیت‌الله ملک‌حسینی حضور همه جانبه داشته باشند.

‌‌حضور گسترده مردم در مراسم سالگرد آیت‌الله ملک‌حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد طی بیانیه‌ای از همه اقشار مردمی به خصوص اهالی رسانه خواست تا در مراسم یکمین سالگرد رحلت آیت‌الله ملک‌حسینی حضور همه جانبه داشته باشند.

 در این بیانیه آمده است: عالم ربانی فقیه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) حضرت آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی(ره) تمام عمر پربرکت خود را در راه تعلیم، بیداری عشایر جنوب کشور، مبارزه با استبداد و رژیم ستمشاهی و دفاع از حقوق مردم استان کهگیلویه و بویراحمد گذراند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: این مجاهد نستوه عمرى را به تربیت شاگردان و مبارزه گذراند و عبادات عارفانه و سخنان بیدارگر او در قلوب همه عاشقان مکتب علوى اثر عمیقى داشت.

خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد در قسمتی دیگر از این بیانیه عنوان کرده است: زحمات و تلاش‌های پیگیر و شبانه‌روزی آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک حسینی(ره) در زمان حیات و کسوت مسئولیت نماینده مجلس خبرگان رهبری برای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد منشا خیرات فراوانی بوده و همواره نام ایشان در دل‌های مردم استان‌های فارس،‌ کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و عشایر جنوب کشور جاودانه خواهد ماند.

این بیانیه می‌افزاید: همراهی و پشتیبانی از نهضت اسلامی و حمایت بی‌دریغ از معمار کبیر انقلاب ‌اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، ترویج علوم و معارف اسلام ناب محمدی (ص) تابلویی شکوهمند از این مجاهد عالیقدر برای جامعه ایران اسلامی به خصوص مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در تاریخ به جای مانده است.

خانه مطبوعات و خبرنگاران فهیم و پرتلاش استان در یکمین سالگرد ارتحال آن عالم فرزانه همگام با مردم و مسئولان حضور فعال داشته و از مردم استان برای شرکت گسترده خود در این مراسم دعوت به عمل می‌آورد.

انتهای پیام/2571/ش/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول