اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفت ماهه گذشته صورت گرفت

کشف 1900 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان مرکزی

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی از کشف یک هزار و 900 کیلوگرم انواع مواد مخدر در هفت ماهه گذشته در استان خبر داد.

کشف 1900 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ایرج کاکاوند صبح امروز در حاشیه بازدید استاندار مرکزی از نمایشگاه دستاوردهای پلیس تخصصی استان اظهار داشت: در هفت ماهه گذشته  یک هزار و 900 کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 78 درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: در راستای مبازره با پدیده شوم قاچاق مواد مخدر و در حوزه دستگیری عناصر اصلی تهیه و توزیع و قاچاق مواد مخدر 45 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشتیم، همچنین در این رابطه پنج هزار  و 34 نفر دستگیر شدند که از این تعداد 134 نفر قاچاقچی، یک هزار و 103 نفر توزیع کننده، 55 نفر حمل کننده و سه هزار و 742 نگهدارنده و مصرف کننده بودند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان ساخت: همچنین در این مدت 22 باند قاچاق، تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و 95 دستگاه خودرو توقیف و دو هزار و 868 نفر از معتادان تابلو در سطح استان جمع‌آوری شدند.

کاکاوند ادامه داد: از مجموع مواد کشف شده یک تن و 455 کیلوگرم تریاک، 83 کیلوگرم حشیش، 33 کیلوگرم هروئین، 129 شیشه و 200 کیلوگرم سایر مواد مخدر بوده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه پلیس آگاهی بیان داشت: در این مدت دستگیری سارقین 18 درصد، کشف کالای قاچاق 72 درصد و دستگیری اراذل و اوباش 38 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

انتهای  پیام/87003/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول