اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

فاصله و شکاف میان نخبگان کهگیلویه و بویراحمد زیاد است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد یکی از دلایل توسعه نیافتگی استان را عدم همفکری میان نخبگان و وجود فاصله‌ها میان آن‌ها دانست.

فاصله و شکاف میان نخبگان کهگیلویه و بویراحمد زیاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی صبح امروز در نخستین نشست اتاق فکر استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور جمعی از نخبگان سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: باید از امروز به فکر آینده استان باشیم برای مثال این‌که لازم است در 10 سال آینده چه چیزی تولید کنیم.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برای این کار نخبگان استان باید دور هم جمع شوند و برای این‌کار از سایر نقاط کشور کار راحت‌تری در پیش داریم چرا که به دلیل وسعت و جمعیت کم دسترسی به نخبگان بسیار آسان است.

خادمی در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: خوش فکرترین نیروهای نخبه را در استان داریم که باید آن‌ها را وارد فضای عمومی کرد و با استفاده از فکر و اندیشه و رأی آن‌ها برای آینده برنامه‌ریزی مدون و علمی داشته باشیم.

این مسئول افزود: از گذشته‌ها با نخبگان به درستی رفتار نکرده‌ایم و اندیشه و فکر آن‌ها در تصمیمات جایی نداشته که امروز وظیفه داریم برای اعتلای کهگیلویه و بویراحمد فارغ از هر گونه اختلاف سلیقه و اندیشه‌ای به این ضرورت بزرگ توجه ویژه داشته باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد لازمه این‌ کار را تشکیل گروه‌ها و کارگروه‌های تخصصی دانست و گفت: باید در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شورای راهبردی تشکیل شود.

وی گفت: از همه نیروهای خوش فکر که سلایق گوناگون دارند در این شورای راهبردی استفاده خواهیم کرد و در آینده جلسات تخصصی با آ‌ن‌ها برگزار می‌کنیم.

خادمی نگاه بخشی و سلیقه‌ای را مانعی بزرگ بر سر راه این کار دانست و گفت: باید فکری به حال فقر و توسعه‌ نیافتگی استان کنیم و موضوعات جغرافیایی و تاریخی را کنار بگذاریم تا بتوانیم در این اتاق فکر چاره‌ای برای مشکلات بیاندیشیم.

انتهای پیام/2571/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول