اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه همدان:

موفقیت سپاه در گرو ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: در سپاه پاسداران باید مروج فرهنگ ایثار و شهادت باشیم زیرا این مهم باعث موفقیت می‌شود.

موفقیت سپاه در گرو ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مظاهر مجیدی صبح امروز در مراسم آغازین رزمایش بیت‌المقدس اظهار کرد: فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مأموریت‌هایی را برای سپاه تعریف کرده‌اند که نخستین آن مقابله با تهدید سرد است.

وی افزود: این مأموریت سپاه شامل نیروهای زمینی و یگان‌های مردم‌پایه است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: از دیگر مأموریت‌های سپاه مقابله با تهدید‌ات نرم است که در این راستا وظیفه خاص و ویژه‌ای در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی دارد.

وی تربیت و آموزش ارتش ده‌ها میلیونی را از وظایف دیگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: امروز پس از 33 سال پرتوی انقلاب اسلامی ایران در تمام دنیا قابل مشاهده است.

مجیدی با بیان اینکه سپاه امروز سپاهی سازماندهی شده است، ادامه داد: اگر در ابتدای هشت سال دفاع مقدس سپاهی سازماندهی شده داشتیم هیچ گاه دشمن توانایی مقابله با جمهوری اسلامی را نداشت و علت طولانی شدن جنگ نیز همین امر بود.

وی با اشاره به آموزش‌های نظامی گردان‌های امام حسین(ع) در راستای مأموریت دفاعی تصریح کرد: این امر برای کمک‌رسانی به نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مواقع ضروری است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گردان بیت‌المقدس را پشتیبان گردان‌های امام علی(ع) و امام حسین(ع) در دو مأموریت دفاعی و نظامی خواند و گفت: گردان‌های کوثر نیز در مراکز استان‌ها و متشکل از خواهران بسیجی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی با بیان اینکه امروز توانسته‌ایم با لطف خداوند گردان‌های مختلف سپاه را در سراسر کشور آماده کنیم، تأکید کرد: به محض اینکه دشمن به خود چنان اجازه‌ای بدهد که به میهن اسلامی ما نگاه چپ داشته باشد مانند صاعقه بر سرش فرود می‌آییم.

مجیدی افزود: باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدنظر قرار گیرد و این امر را به عنوان یک وظیفه مهم و تأثیرگذار بدانیم زیرا باعث موفقیت‌ها می‌شود.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در یوم‌الله 13 آبان امسال بیان داشت: حضور مردم در این روز بر تمام دنیا تأثیرگذار بود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار کرد: باید بدانیم که دشمن هر لحظه در حال رصد تمام فعالیت‌های نظامی و غیر نظامی جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/2499/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول