اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا:

رزمایش گردان‌های کوثر نواحی سپاه آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا، از برگزاری رزمایش گردان‌های کوثر نواحی سپاه آذربایجان شرقی خبر داد.

رزمایش گردان‌های کوثر نواحی سپاه آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، منصوره کیانی، هدف از برگزاری این رزمایش را، توانمندسازی فرماندهان و اعضای بسیج این گردان‌ها، از طریق ارتقای دانستنی‌های عمومی و تخصصی، به روز کردن آگاهی‌های فرماندهان و ارائه آموزش‌های لازم برای انسجام و وحدت رویه فرماندهان و اعضای گردان‌ها دانست.

وی همچنین هدف دیگر این رزمایش‌ها را نشان دادن اقتدار نیروهای بسیجی برای حفظ انسجام نظام و نیز آمادگی فرماندهان و اعضای گردان‌ها دانست و اعلام کرد: رزمایش‌های دیگر ویژه خواهران تا پایان امسال و در فواصل زمانی مختلف، به صورت منسجم و مستمر برگزار می‌شود.

کیانی ادامه داد: در این رزمایش یک روزه، 700 نفر از خواهران گردان‌های کوثر نواحی سپاه‌های غدیر، مراغه و مرند، آخرین توان و اقتدار خود را به نمایش می‌گذارند.

فرمانده گردان کوثر نیز در در این مراسم هدف از برگزاری این رزمایش را نشان دادن توانایی‌ها و استعدادهای بالقوه، توان رزمی و امدادی خواهران بسیجی در مواقع بحرانی و حوادث غیرمترقبه در سطح شهر دانست.

سریه افشان در ادامه تمرین و آشنایی بیشتر خواهران بسیجی با نحوه آواربرداری و عملیات امداد و نجات در حوادث غیرمترقبه را از دیگر اهداف این رزمایش برشمرد.

وی با اشاره به اجرای رزمایش بیان کرد: در این رزمایش منطقه فرضی از سوی هواپیمای جنگی دشمن بمباران شده و نیروهای بسیجی خواهران نیز با کمک سایر دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان به منطقه اعزام شدند.

این خواهر بسیجی ضمن خوب ارزیابی کردن همه مراحل امدادرسانی از قبیل، اسکان موقت، اعزام مصدومان به بیمارستان صحرایی، درمان سرپایی و سایر عملیات‌های نجات مردم، گفت: در عملیات امداد و نجات بسیجیان سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله آتش‌نشانی و هلال احمر نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/60002/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول