اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس تاکید کرد

ضرورت انتقال تجارب نیروهای بازنشسته سپاه به نسل جوان

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس گفت: باید با برنامه‌ریزی صحیح و دقیق برای انتقال تجارب ارزشمند نیروهای بازنشسته سپاه به نسل جوان به ویژه در این شهرستان تلاش کنیم.

ضرورت انتقال تجارب نیروهای بازنشسته سپاه به نسل جوان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، بازنشستگان سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس بعدازظهر امروز در یک گردهمایی که با حضور فرماندهان ارشد این ناحیه برگزار شد، حضور یافتند.

این جلسه با هدف تجلیل از ایثارگران و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس و پیشکسوتان سپاه شهرستان فردیس برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: سپاه اگر چه یک نیروی نظامی و مسلح بوده و تحت فرماندهی مقام عظمای ولایت برای دفاع از اسلام و انقلاب آمادگی کامل دارد، اما در درون این نهاد یک فرهنگ بسیجی ریشه دارد که سپاه را از دیگر نیروهای نظامی جهان و ارتش‌ها متفاوت کرده است.

سلیمان شکری تاکید کرد: در سپاه از یکسو نیروها آمادگی کامل نظامی برای انجام وظایف و مسئولیت‌های خود را دارند و از سوی دیگر روحیه ولایت‌مداری، برادری، وحدت،‌ ایثار، ازخودگذشتگی و شهادت‌طلبی در این نهاد حکم‌فرما است.

وی افزود: این روحیه طی بیش از 3 دهه اخیر دستاوردهای بسیاری را نصیب سپاه پاسداران و نیروهای سپاهی کرده و مهم‌ترین موفقیت‌ها نیز در دوران دفاع مقدس حاصل شده است.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس ادامه داد: بازنشستگان سپاه از مهم‌ترین ذخایر این نیرو هستند و باید بر اساس یک مکانیزم مشخص و صحیح، برای انتقال تجربیات ارزشمند آنها به نسل جوان تلاش کنیم.

شکری تصریح کرد: بازنشستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف به ویژه دفاع مقدس، سازندگی و امور فرهنگی و اجتماعی پس از انقلاب حضوری فعال، بی‌ریا و موثر داشتند و هر جایی که سپاه وارد شده، موفقیت‌های بزرگی نصیب کشور شده است.

وی در پایان گفت: نباید از انتقال تجارب بازنشستگان سپاه که نیروهای خدوم، ولایی، ایثارگر و شهادت‌طلب هستند، غفلت کنیم و این تجارب باید به نسل جوان منتقل شود.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول