اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

مرحله استانی مسابقات قرآنی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

صبح امروز مرحله استانی مسابقات قرآنی کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان اوقاف استان و برگزیدگان قرآنی برگزار شد.

مرحله استانی مسابقات قرآنی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز و با حضور مسئولان اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در دو گروه خواهران و برادران در رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال در بقعه امامزاده عبدالله(ع) یاسوج آغاز شد.

رامین چرومی در این مراسم در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم اظهار کرد: سی و ششمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم در رشته‌‌های حفظ یک جزء، 5/2 جزء، 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء، 30 جزء و حفظ کل ویژه شکوفه‌‌ها و بزرگسالان نیز در رشته‌‌های 10 جزء، 30 جزء و حفظ کل با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که مرحله مسابقات قرآنی خواهران فردا در فاطمیه امامزاده عبدالله (ع) برگزار می‌شود، گفت: استقبال از مسابقات قرآنی در مرحله شهرستانی به نسبت رضایت‌بخش بود که برگزیدگان شهرستانی به مرحله استانی راه یافتند.

وی نفرات برگزیده این مسابقات به مرحله کشوری سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف کشور اعزام می‌شوند، گفت: این دوره از مسابقات بین دو گروه خواهران و برادران و به مدت دو روز در محل بقعه امامزاده عبدالله(ع) یاسوج برگزار می‌شود.

چرومی با بیان این‌که در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزیدگان قرآنی زیادی داریم، گفت: انتظار می‌رود مسئولان نسبت به رفع مشکلات حوزه‌های مختلف آن‌ها همت کنند تا با فراغی آسوده به درجات بالاتر و در سطوح مختلف راه یابند.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول