اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کرج

ایستگاه آتش‌نشانی بلوار ولی عصر (عج) بازسازی می‌شود

شهرداری کرج از آغاز مرحله بازسازی و بهسازی ایستگاه آتش‌نشانی واقع در بلوار حضرت ولی عصر (‌عج) خبر داد.

ایستگاه آتش‌نشانی بلوار ولی عصر (عج) بازسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، شهردار منطقه یک کرج ایستگاه‌های آتش‌نشانی را یکی از مظاهر امنیت و سلامت مردم در هر منطقه معرفی کرد و افزود: موقعیت مناسب مکانی ایستگاه‌ها، یکی از موثرترین راهکارهای شهری برای کاهش آسیب‌ها و عوارض ناشی از حوادث و آتش‌سوزی‌ها است.

سیدرضا مساعد با بیان اینکه ساختمان‌های این ایستگاه‌ها باید در شرایط مطلوبی قرار داشته باشند، خاطرنشان کرد: به همین منظور ایستگاه آتش‌نشانی واقع در این بلوار که جنب بازار میوه و تره‌بار کاج قرار دارد، مورد عملیات بازسازی و بهسازی قرار گرفته است.

وی فرسودگی مجموعه را عامل اصلی اجرای طرح معرفی و تاکید کرد: همچنین وضعیت ساختمان باید بتواند بهترین موقعیت را برای نیروهای مستقر در آن فراهم کند.

مدیر منطقه یک شهرداری کرج تاکید کرد: ایجاد رفاه و آرامش برای کارکنان عملیاتی مستقر در ایستگاه یکی از مهم‌ترین اهداف اصلاح ساختار ساختمانی این ایستگاه به شمار می‌آید.

این مسئول، زمان تعیین‌شده برای اجرای طرح را 11 ماه دانست و تصریح کرد: برای این منظور اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال در بودجه مصوب امسال پیش‌بینی شده است.

وی به بیان بخش‌هایی که در ساختمان ایستگاه آتش‌نشانی بلوار ولی عصر (عج) منطقه یک مورد بازسازی و بهسازی قرار گرفته‌اند، پرداخت و افزود: اصلاح و بازسازی ساختار طبقات، دیوار و نیز ساخت جایگاه آب‌گیری خودروهای آتش‌نشانی از جمله اقداماتی است که طی عملیات فوق به اجرا در می‌آید.

مساعد ادامه داد: همچنین کفپوش محوطه ایستگاه آتش‌نشانی مذکور اصلاح خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ز/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول