اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی وعده داد

اختصاص اعتبار ویژه برای تسریع در تکمیل پل رودخانه کل بندرعباس

معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید از پروژه‌های در دست احداث اداره‌کل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: این وزارتخانه تلاش می‌کند با تزریق اعتبارات مورد نیاز به احداث پروژه رودخانه کل سرعت بخشد.

اختصاص اعتبار ویژه برای تسریع در تکمیل پل رودخانه کل بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، داود کشاورزیان که به همراه مدیران زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی طی سفری دو روزه به هرمزگان سفر کرده است، در روز اول سفر به هرمزگان، عصر امروز در بازدید از پروژه‌های واقع شده در بندرعباس، این شهرستان را به عنوان یکی از مبادی مهم و استراتژیک حمل و نقل به ویژه حمل و نقل ترکیبی دانست و خاطرنشان کرد: بدون تردید، ساده‌سازی و روان‌سازی عملیات حمل و نقل در این مبادی، موجب رشد ترانزیت و تحول اقتصادی استان و کشور می‌شود که بخشی از انجام این مهم، نیازمند یکپارچه‌سازی نگرش سیستمی و بخشی دیگر در گرو توجه به نیروی انسانی کارآفرین و فراهم کردن شرایط مورد اطمینان فعالان و افزایش بازده اقتصادی سرمایه‌گذاری در این منطقه است.

وی در بازدید از پل در دست احداث رودخانه کل با تاکید بر تسریع در احداث این پل گفت: رودخانه کل در فصل بارندگی محور خمیر و شهرهای غربی هرمزگان را به بندرعباس مسدود می‌کند از این رو وزارت راه و شهرسازی تلاش می‌کند تا با تزریق اعتبارات مورد نیاز به احداث پروژه مذکور سرعت بخشد.

کشاورزیان ابراز امیدواری کرد، با تکمیل این پروژه ایمنی تردد نیز در این مسیر افزایش یابد و مردم غرب هرمزگان برای سفر به مرکز استان شاهد انسداد محور در فصول بارندگی نباشند.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی هرمزگان نیز در این بازدید با اشاره به پیشرفت فیزیکی پل رودخانه کل گفت: این پل به طول 660 متر حدفاصل پاسگاه منبع آب و دو راهی گچین در حال احداث است.

مجید علیزاده با تاکید بر تسریع در اجرای این پروژه گفت: عملیات احداث این پل با سرعت در حال انجام است که امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبار اواخر سال آینده شاهد بهره‌برداری از این پل باشیم.

انتهای پیام/88001/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول