اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پینگ پنگ مازندران خبر داد

قهرمانی بانوی نوجوان مازندرانی در لیگ برتر پینگ‌پنگ‌

رئیس هیئت پینگ پنگ مازندران از قهرمانی بانوی نوجوان مازندرانی در دسته برتر کشور خبر داد.

قهرمانی بانوی نوجوان مازندرانی در لیگ برتر پینگ‌پنگ‌

عباس زعفری در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در مسابقات دسته برتر دختران نوجوانان کشور که 12 پینگ پنگ باز برتر کشور حضور داشتند، دو پینگ پنگ باز مازندرانی موفق به کسب عنوان اولی و سومی شدند.

وی گفت: 12 پینگ پنگ باز نوجوان دختر برتر کشور به میزبانی اصفهان پس از انجام 66 بازی به مصاف هم رفتند که در نهایت صبا صفری از مازندران با شکست دادن تمامی حریفان با 21 امتیاز قهرمان کشور شد.

زعفری در ادامه افزود: پس از خانم صفری از مازندران، مهشید اشتری از خراسان رضوی و فاطمه زهرا مختار رضایی از مازندران با 19 امتیاز از نظر امتیازات فنی دوم و سوم شدند.

رئیس هیئت پینگ پنگ مازندران سطح کیفی این مسابقات را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: این مسابقه که در حضور کمیته فنی فدراسیون برگزار شد، نفرات اول تا هشتم در دسته برتر باقی ماندند و نفرات نهم تا دوازدهم به مسابقات آزاد سقوط کردند.

وی در پایان مازندران را از هیئت های برتر فدراسیون اشاره کرد و افزود: در حال حاضر مازندران در تمامی رده‌های سنی تیم ملی پینگ پنگ بزرگسالان، امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان در دو بخش مردان و زنان دارای ملی پوشان زیادی است.

انتهای پیام/86005/ش‌20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول