اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور صنایع سازمان صنعت آذربایجان غربی خبر داد

پرداخت 205 میلیون دلار تسهیلات ارزی به طرح‌های صنعتی و تولیدی آذربایجان غربی

معاون امور صنایع و اقتصاد سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: تاکنون 205 میلیون دلار تسهیلات ارزی از محل صندوق توسعه ملی به طرح‌های صنعتی و تولیدی آذربایجان غربی پرداخت شده است.

پرداخت 205 میلیون دلار تسهیلات ارزی به طرح‌های صنعتی و تولیدی آذربایجان غربی

رسول جلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به ارائه تسهیلات ریالی و ارزی به واحدهای صنعتی و تولیدی آذربایجان غربی، اظهار داشت: تاکنون 158 طرح تولیدی و صنعتی برای دریافت این تسهیلات به بانک‌های عامل استان معرفی‌شده‌اند.

وی به میزان تسهیلات ریالی در نظر گرفته شده برای طرح‌های صنعتی و تولیدی آذربایجان غربی اشاره کرد و ابراز داشت: این رقم 3 هزار و 440 میلیارد ریال است.

جلیلی با اشاره به بانک‌های عامل آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: بانک‌های صنعت و معدن، تجارت، سپه، رفاه کارگران، ملی، صادرات، کشاورزی، توسعه تعاون و توسعه تجارت موظف به پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی و صنعتی معرفی‌شده هستند.

معاون امور صنایع و اقتصاد سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: بخشی از تسهیلات ریالی برای طرح‌های در حال احداث و بخشی دیگر به عنوان سرمایه در گردش واحدهای صنعتی و تولیدی آذربایجان غربی پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: تاکنون 920 میلیارد ریال تسهیلات ریالی صندوق توسعه ملی به واحدهای صنعتی و تولیدی معرفی‌شده آذربایجان غربی به بانک‌های عامل پرداخت شده است.

جلیلی به پرداخت تسهیلات ارزی به واحدهای صنعتی و تولیدی آذربایجان غربی اشاره کرد و اذعان داشت: 220 میلیون دلار طرح به صندوق توسعه ملی معرفی شده است که از این تعداد 205 میلیون دلار تسهیلات ارزی از محل صندوق توسعه ملی برای طرح‌های صنعتی و تولیدی آذربایجان غربی پرداخت شده است.

انتهای پیام/61010/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول