اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

مسئولان ادارات به دستور کار جلسات واقف باشند

فرماندار اسدآباد گفت: توجیه مدیران در زمینه نداشتن اطلاعات و عدم پیگیری مصوبات قابل قبول نیست و باید به مسئولیت‌های خود متعهدانه عمل کنند.

مسئولان ادارات به دستور کار جلسات واقف باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند بعدازظهر امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان اسدآباد، با بیان اینکه این کارگروه یکی از کار گروه‌های تأثیرگذار در سلامت و بهداشت جامعه است، اظهار داشت: برای داشتن جامعه سالم و بهداشتی باید دام سالم پرورش یابد که تحقق این امر منوط به توجه به کشتارگاه‌ها و نحوه تأمین گوشت مورد نیاز مردم است.

وی با تأکید بر بررسی آخرین وضعیت حمل و تأمین گوشت شهرستان از مسئولان مربوطه خواست با همکاری شهرداری بیش از پیش به این مسئله توجه کنند.

فرماندار اسدآباد با اشاره به اینکه مسئولان ادارات به دستور کار و مصوبات جلسات واقف نیستند و بدون مطالعه وارد جلسات می‌شوند، خاطرنشان کرد: توجیه مدیران در زمینه عدم  اطلاعات و عدم پیگیری مصوبات قابل قبول نیست و باید به مسئولیت‌های خود متعهدانه عمل کنند.

وی در ادامه نظارت بر بهداشت عمومی رستوران‌ها، سوپرمارکت‌ها و مرغ‌فروشی‌ها در سطح شهرستان تأکید کرد و گفت: ساماندهی وضعیت بهداشتی و فراورده‌های خام گوشتی در مراکز و فضاهای سطح شهر در اولویت است که مسئولان دامپزشکی باید نظارت بیشتری بر روی آن داشته باشند.

عبدکوند در خصوص کمبود پزشک در اسدآباد نیز بیان داشت: نماینده مردم در مجلس برای صدور مجوز استخدام پزشک در این شهرستان اقدامات لازم را اجرا کرده و در حال پیگیری است.

وی با تأکید بر فرهنگ‌سازی در زمینه خرید انشعاب از سوی مردم، یادآور شد: ادارات خدمات‌رسان سرآمد همکاری و تعامل با ادارات دیگر باشند.

الهام عظیمی، مدیر مرکز بهداشت و درمان شهرستان اسدآباد نیز از کمبود پزشک در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: تعدادی از پزشکان استخدامی در اسدآباد که باید در این شهر مستقر می‌شدند، از اسدآباد رفته‌اند و این مسئله معضل بزرگی است.

انتهای پیام/89008/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول